سلام دکترجون.من یه مشکلی دارم.دکتر خودم نیست،برم پیششون.بقیه هرکسی یه تاریخی میگه.گیج شدم من دوقلوباردارم،طبق پریودی تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ امروز میشم ۱۳ هفته و ۶ روز. ولی طبق سونو nt تاریخ ۲۹ تیر ۱۴۰۱ انجام دادم،۱۲ هفته و ۶ روز بودم،امروز میشم ۱۴ هفته و سه روز.بنظرتون کی برم برا سونو انومالی.گیج شدم
0
1401/05/09
سوال کننده

0
1401/05/09
سوال کننده
این تصویر سونو nt . لطفا تاریخ بگین بهم در صورت امکان. الان نمیدونم ۳ شهریور برم یا ۲۹ مرداد
1
1401/05/09
zahra j
سلام عزیزم من ۱۸ هفته و ۱ روز رفتم آنومالی
از ۱۷ هفته و ۲-۳ روز میشه رفت
دکتر من گفتن ۱۸ هفته و ۱ روز برو
و طبق ان تی هم باید حساب کنیم
از ۱۷ هفته و ۲-۳ روز میشه رفت
دکتر من گفتن ۱۸ هفته و ۱ روز برو
و طبق ان تی هم باید حساب کنیم
1
1401/05/09
خانم گل .
عزیزم من از دکترم پرسیدم
گفتن ک اگه اختلاف بین سن بارداری بر اساس تاریخ پریودی
و سن بارداری بر اساس تاریخ ان تی کمتر از پنج روز باشه
سن دقیق تاریخ پریودیه
اما اگه بیشتر از پنج روز باشه تاریخ ان تی دقیقه
پس با این حساب برا شما تاریخ پریودی دقیقتره و طبق اون باید جلو بری و برا انومالی زمان بندی کنید
گفتن ک اگه اختلاف بین سن بارداری بر اساس تاریخ پریودی
و سن بارداری بر اساس تاریخ ان تی کمتر از پنج روز باشه
سن دقیق تاریخ پریودیه
اما اگه بیشتر از پنج روز باشه تاریخ ان تی دقیقه
پس با این حساب برا شما تاریخ پریودی دقیقتره و طبق اون باید جلو بری و برا انومالی زمان بندی کنید
1
1401/05/09
آرام جون
من ۱۸ هفته و ۶ روز طبق پریودی رفتم که جنسیتم بهم گفتن
0
1401/05/09
سوال کننده
خیلی ممنون عزیزدلم💕پس حساب کنم ببینمچه تاریخی میشه.
0
1401/05/09
سوال کننده
ازمایشم داره،مث غربال اول؟
0
1401/05/09
سوال کننده
سلام زهراجون.خیلی ممنون.فککردم حتما یه روز مخصوصه.استرس گرفته بودم
0
1401/05/09
خانم گل .
عزیزم ازمایشش. 16 هفته انجام میشه
اما سونو بهترین زمانش 19 هفته اس
اما سونو بهترین زمانش 19 هفته اس
0
1401/05/09
خانم گل .
منم 18 هفته و 1 روز رفتم
1
1401/05/09
خانم گل .
خواهش میکنم گلم
0
1401/05/09
سوال کننده
ای وای خوب شد گفتین بهم.ممنون.
0
1401/05/09
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل دوست داشتنی
عزیزم پریودها منظم بودند؟
عزیزم پریودها منظم بودند؟
0
1401/05/10
سوال کننده
بله دکترجون.حدودا ۶ماهی بود منظم شده بود
0
1401/05/10
پزشک اوما
عزیزم طبق پریود پیش بروید اما به شکلی برنامه ریزی کنید که دقیقا در ابتدای هفته 18 مراجعه کنید که اگر سن بارداري به اشتباه محاسبه شده بود و NT دقیق تر بود باز هم دیر نشده باشد❤️
1
1401/05/10
سوال کننده
ممنونم دکتر جان❤
0
1401/05/10
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم ❤️
0
1401/05/10
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



558

