سلام وقت بخیر.
پسرم شش ماهشه و توی طول روز اکثرا در حال گریه و بی قراری هست. اثری هم از دندون درآوردن نداره که بگم از دندونش باشه. اصلا هم توی بیداری شیر نمیخوره، تمام مدت هم داره از گرسنگی گریه میکنه اما شیر نمیخوره باید هر سری با کلی بدبختی و گریه بخوابونیمش تا توی خواب شیر بخوره
شبا هم خیلی بیدار میشه و هربار که بیدار میشه کلی گریه میکنه تا بخوابه
دکتر بردم گفت بخاطر رفلاکس هست داروهاشم دو هفته هس دارم میدم ولی اصلا تغییری نکرده، نمیدونم چرا اینجوری شده.
قبلا هم خوب شیر میخورد هم میخوابید ولی الان اصلا
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



345
1401/05/08




