سلام به روی ماهتون عزیزم
در آزمایش همسر محترم شما همه چیز عالی است و فقط چگالی مایع منی بالا بوده که باید توسط اورولوژیست ارزیابی گردد🌷
منم تمام ازمایش های لازم رو برای بارداری انجام دادم هیچ مشکلی نداشتم
خداروشکر ازمایش همسرم هم مشکلی نداره
پس چرا هنوز باردار نشدم؟
یه قسمت از ازمایشش جلوی گلبول های سفید نوشته #value
یعنی منظورش عفونت نیست؟
عزیزم عکس رنگی از رحم انجام دادید؟ سونوگرافی تخمک گذاری انجام شده؟
سنودتخمکگذاری انجام ندادم به جاش از کیت تخمکگذاری استفاده کردم.ولی بقیه ازمایش هارو انجام دادم حتی پاپ اسمیر،ازمایش خون،ادرا
عزیزم عکس رنگی از رحم انجام نشده و کیت تخمک گذاری جای سونوگرافی را نمیگیرد هر دو این بررسی ها انجام شود ،، سطح پرولاکتین و هورمون های دیگر هم چک شوند
ممنون از راهنماییتون دکتر جان🙏