سلام دکتر عزیز من از دیشب سرماخوردم و گلو و بینیم میسوزه روزی سه تا استامینوفن ساده خوردم ولی هنوز سوزش دارم هفته ۲۶ بارداری هستم میتونم از آبنبات اکالیپتوس که واسه سرماخوردگی هست استفاده کنم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



362
1401/05/07



