Ooma
پرسش (1401/05/07):

معده درد و حالت تهوع

سلام دوستان معده درد دل پیچه و حالت تهوع دارم بنظرتون چه کارکنم فکر کنم از مریضی جدید گرفتم چه کار کنم

حتما برید دکتر، مریضی جدید نیست
کروناست.
انشاالله خدا سلامتی بده
کرونای گوارشیه عزیزم. منم گرفته بودم. حتما برو دکتر
مرسی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه