سلام قاعدگی نامنظم دارم تقریبا ۲ساله منظم تر شده
جدیدا میخوام بشم درد سینه وحشتناک دارم
مثلن امروز ب زیر بغل سمت چپ امم کشید انگار یه رگ زیر بغل ام کشیده شده و یه قسمت رگ یه گِردی خیلی ریز لمس میکنم(چیه)
کیست خوش خیم دارم در پستان هام.مادرمم واسه پستان هاش شیمی درمانی شده و ماستکتومی شده ولی تو پاتولوژی گفتن ژنتیکی نبوده در اثر اختلال هورمون بوده....
چیکار کنم
پرسش (1401/05/07):
درد زیر بغل چن روز قبل قاعدگی
1109
17
1401/05/07
سوال کننده
0
1401/05/07
.... .
سلام عزیزم حتما جهت اطمینان یه سونو انجام بده
0
1401/05/07
.... .
وقتی کیست داری باید مدام سونو انجام بدی و مراقبش باشی
0
1401/05/07
سوال کننده
الان دست میزنم اون گردی هر دو طرف هست
0
1401/05/07
.... .
در کل کیست خوش خیم هم باید چند وقت یکبار چک بشه
0
1401/05/07
سوال کننده
عهه من یه بار چک کردم دیگ بیخیال شدم
الان دوش آب گرم بهترم کرد
الان دوش آب گرم بهترم کرد
0
1401/05/07
yase zahra
سلام.گلممنمتو سینه هامکیسته موقع پریودیم درد میگیره و سنگینمیشه
0
1401/05/07
yase zahra
باید ۶ ماهی یه بار سونو بشی برا اطمینان
0
1401/05/07
سوال کننده
فقط سونو تا کی تا زمانیکه سرطانی بشه!! خب درمان قطعی نداره؟جراحی
1
1401/05/07
.... .
ببین من سونو دادم کیست داشتم تو سبنه ام
رفتم دکتر گفت نمیتونی iui کنی تا بیوبسی انجام ندی.
انجامدادم گفت توده خوش خیم در حال تغییر
دکتر گفت باید دراری
الان میخوام برم یه دکتر دیگه ببینم چی میگه
رفتم دکتر گفت نمیتونی iui کنی تا بیوبسی انجام ندی.
انجامدادم گفت توده خوش خیم در حال تغییر
دکتر گفت باید دراری
الان میخوام برم یه دکتر دیگه ببینم چی میگه
0
1401/05/07
پزشک اوما
سلام عزیز جانم
آخرین بار کی سونوگرافی از سینه ها و همچنین آزمایش هورمونی انجام دادید؟
آخرین بار کی سونوگرافی از سینه ها و همچنین آزمایش هورمونی انجام دادید؟
0
1401/05/07
سوال کننده
سونو ۴سال پیش ،پیش دکتر جولایی تهرانم رفتم همون موقع گفتی اصن ویتامین ایی ام نمیخواد بخوری خوب میشه
آزمایش هورمونی فک کنم دو ۳ ماه پیش
آزمایش هورمونی فک کنم دو ۳ ماه پیش
0
1401/05/07
سوال کننده
گفتی نه ،گفت
0
1401/05/07
پزشک اوما
عزیزم سونوگرافی باید در فواصل 6 تا 12 ماه تکرار شود باتوجه به دردتان زودتر جهت ارزیابی دقیق مراجعه کنید 💜
0
1401/05/07
سوال کننده
فرق نمیکنه تو پریودی باشه یا نه ؟
0
1401/05/07
سوال کننده
سونو یی ک میخوام انجام بدم حتما باید تو پریودی باشه چ روزی انجام بدم؟
0
1401/05/07
پزشک اوما
خیر جانم بعد اتمام دوره قاعدگی انجام دهید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




