سلام خانومای عزیز خوبین؟
دکتر واسم اکو قلب جنین نوشته که برم انجامش بدم.کیا انجام دادن؟؟اصلا ضروریه؟؟همه انجام میدن؟
نگران شدم که نکنه مشکلی باشه که دکترم نوشته تا انجامش بدم.
پرسش (1401/05/06):
اکو قلب جنین کیا انجامش دادن
863
35
1401/05/06
سوال کننده
0
1401/05/06
نرگس مهر
من انجام دادم
نه بعضی دکتر ها میدن البته به سابقه هم برمیگرده که قبل سقط داشتین یا نه
ولی میدن برتی چک اپ
نه بعضی دکتر ها میدن البته به سابقه هم برمیگرده که قبل سقط داشتین یا نه
ولی میدن برتی چک اپ
0
1401/05/06
شراره 🤰
منم انجام دادم عزیزم بهتره که انجام بدی وقتی دکترت اینجوری صلاح میدونه خیالت از بابت تو دلیت هم راحت میشه
0
1401/05/06
mehra 🥰
منم دیروز انجام دادم .چیز خاصی نبود . بنظرم بدی خیال خودت راحتتره با اینکه توی سونوها و ازمایشات مشکلی نداشتم اما دکترم برام نوشت
0
1401/05/06
mehra 🥰
همونموقع هم جوابو میده بهت
0
1401/05/06
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
بعضی دکترا مینویسن .
چیز خاصی نیس خیالت راحت تر میشه همه جوره .من سر پسرم انجام دادم
چیز خاصی نیس خیالت راحت تر میشه همه جوره .من سر پسرم انجام دادم
0
1401/05/06
سوال کننده
ممنونم از همتون.
0
1401/05/06
سوال کننده
میشه بگین هزینش چقدره حدودا
1
1401/05/06
سحر رشیدیان
عزیزم اگه تهرانی و بیمه تامین اجتماعی دارب برو صدر رایگانه،خلوتم هست،دکتراشم عالین
0
1401/05/06
مریم گلی
منم انجام داده بودم
0
1401/05/06
مریم گلی
تو بیمارستان ۳۵۰ انجام دادم مطب شخصی ۸۰۰ بود
0
1401/05/06
sorour71 Di
من ایست قلبی داشت جنین قبلیم متاسفانه سر این یکی دکترم برام نوشت
تو همون روز آنومالی انجامش دادم
خوبه به نظرم انجام بدید خیال راحت میشه ادم
من بعد آنومالی واقعا خیلی ریلکس شدم
تو همون روز آنومالی انجامش دادم
خوبه به نظرم انجام بدید خیال راحت میشه ادم
من بعد آنومالی واقعا خیلی ریلکس شدم
0
1401/05/06
سوال کننده
خانوما من بیمه ام تامین اجتماعیه.
برم بیمارستان واسم هزینش کم بشه.ایا بیمارستا اطمینانیه؟؟دستگاهشو میگم.
اخه خوده دکترم منو ارجاع داد به مطب یه دکتری.که زنگ زدم گفت نزدیک ٧۰۰میشه هزینش
برم بیمارستان واسم هزینش کم بشه.ایا بیمارستا اطمینانیه؟؟دستگاهشو میگم.
اخه خوده دکترم منو ارجاع داد به مطب یه دکتری.که زنگ زدم گفت نزدیک ٧۰۰میشه هزینش
0
1401/05/06
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
اگر تهرانی برو کلینیک صدر
کلا برای تامین اجتماعی رایگانه و پزشکش فوق العاده معروف و عالی
کلا برای تامین اجتماعی رایگانه و پزشکش فوق العاده معروف و عالی
0
1401/05/06
سوال کننده
تهران نیستم عزیز.مازندرانم
0
1401/05/06
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
ی سرچ کن تو اینترنت .
0
1401/05/06
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
لازم نیس حتما همونجایی بری ک دکترت گفته
0
1401/05/06
ارزو مامان اردلان و نیکان
عه منم دوس دارم برم
0
1401/05/06
ارزو مامان اردلان و نیکان
محدثه اگه بیمارستان زنگ زدی قیمت گرفتی به منم بگو منم تامین اجتماعیم
0
1401/05/06
سوال کننده
اره شنبه زنگ میزنم ارزو
0
1401/05/06
سوال کننده
فقط اینکه بیمارستانای دولتی دستگاه و تشخیصشون خوبن؟؟؟؟؟؟
0
1401/05/06
ارزو مامان اردلان و نیکان
اره بابا چرا بد باشه
0
1401/05/06
ارزو مامان اردلان و نیکان
به منم خبر بده مشهدم یه بیمارستان داره با تامین رایگانه ولی نمیدونم اینم رایگان انجام میده یا ن
0
1401/05/06
سوال کننده
خب پس من زنگ بزنم شنبه ببینم انجام میدن یا نه.بعد اینکه هزینش چقدرع هم بپرسم
0
1401/05/06
ارزو مامان اردلان و نیکان
اره به منم خبر بده گرچه دکتر برا من ننوشت
0
1401/05/07
mehra 🥰
من ساری بیمارستان شفا انجام دادم با تامین اجتماعی ۱میلیونو ۲۰۰😑 البته شاید چون دوقلو بوده
0
1401/05/07
ارزو مامان اردلان و نیکان
اره دوقلو بیشتره ولی خب یه بیمارستانای هس کلا زیر نظر تامین اجتماعیه همچیش مجانیه
0
1401/05/07
سوال کننده
شفا خصوصیه واسه همین هزینش انقدر شده.البته مطب هم تقریبا همین حدودا میشه
0
1401/05/07
masoome n
من سابقه سقط داشتم انجام دادم مشکلیم نبود شکر خدا
0
1401/05/07
بهار حسینی
سلام. من برای شیرخوارم انجام دادم، چیز خاصی نیست ولی اگر دکتر نوشته حتما برو و انجام بده
0
1401/05/17
ارزو مامان اردلان و نیکان
محدثه رفتی اکو؟
0
1401/05/17
نیلوفر دُری
عه واقعن رایگانه؟
منم تامین اجتماعی دارم چه خدماتیش رایگانه؟
منم تامین اجتماعی دارم چه خدماتیش رایگانه؟
0
1401/05/17
ارزو مامان اردلان و نیکان
فک می کنم یه بیمارستانایه مخصوص تامین اجتماعی رایگان انجام میدن
0
1401/05/17
ارزو مامان اردلان و نیکان
خیلی خدمات دارن مثلا مشهد بیمارستان فارابی انواع متخصص داره حتی جراحیم رایگانه اونجا
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




