سلام خانم دکتر وقتتون بخیر . من ۴ ماه هست که بخاطر لکه بینی قبل از پریودی و کوتاه شدن دوره هام دوفاستون مصرف میکنم اما در این چهارماه لکه بینی بدتر شد و ماه قبل ۵ روز قبل پریودی لکه بینی به رنگ سیاه و قهوه ای داشتم . الان به نظرتون این ماه که ماه آخری هست که باید دوفاستون مصرف کنم ، به مصرفش ادامه بدم؟؟ الان دسترسی به دکترم ندارم که ازشون بپرسم فردا هم روز ۱۴ ام سیکلم هست موندم بخورم یا نه ؟ نوبت بعدی دکترم واسه شهریور هست که مجدد باید برای چکاب برم حالا موندم این ماه آخرو مصرف کنم یا نه؟ ممنون میشم راهنماییم کنین
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



355
1401/05/06


