Ooma
پرسش (1401/05/06):

خوردن قرص دوفاستون با توجه به شرایطم ؟

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر . من ۴ ماه هست که بخاطر لکه بینی قبل از پریودی و کوتاه شدن دوره هام دوفاستون مصرف میکنم اما در این چهارماه لکه بینی بدتر شد و ماه قبل ۵ روز قبل پریودی لکه بینی به رنگ سیاه و قهوه ای داشتم . الان به نظرتون این ماه که ماه آخری هست که باید دوفاستون مصرف کنم ، به مصرفش ادامه بدم؟؟ الان دسترسی به دکترم ندارم که ازشون بپرسم فردا هم روز ۱۴ ام سیکلم هست موندم بخورم یا نه ؟ نوبت بعدی دکترم واسه شهریور هست که مجدد باید برای چکاب برم حالا موندم این ماه آخرو مصرف کنم یا نه؟ ممنون میشم راهنماییم کنین

سلام جان دلم به روی قشنگتون
وقتتون بخیر 🌷
عزیزم اگر شرایط روند رو به بهبود نداشته مصرف نکنید و به جای شهریور زودتر جهت ارزیابی دقیق مراجعه کنید اما اگر طول سیکل ها با مصرف دوفاستون تنظیم شده مصرف کنید ❤️
سلام چشم ممنونم
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم ❤️
stk: |~|12|~|198
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه