من پودرش رو نمیدونم اما محلول آماده هم گیر میاد که طعم دار هست بچه ها خیلی راحت تر میخورن
درواقع این محلول برای این هست که آب بدن کم میشه وقتی کسی اسهال داره و جبران میکنه کمبود آب بدن رو
قرص جوشانش خیلی خوبه طعم دارم هیت بچه راحت میخوره
روش نوشته دیگه تو یه لیتر اب حل میکنی هر کقت دفع داشت اسهال بود میدی بهش بخوره هر مقدار ک تونست نصف استکان یا یه استکان کامل تو یخچالم نگه دار وقتی هم تو اب حل میشه اون محلول ۲۴ ساعت انقضا داره
بعد ۲۴ ساعت بریز یکی دیگه درست کن
ممنونم عزیزم چون ندادم تاالان گفتم بپرسم مطمن شم
هر بسته در یک لیتر آب حل بشه، به وفور بده بخوره بچه، برای جبران آب از دست رفته
سلام مامان جان
عزیزم برای سن زیر یک سال تعیین دوز ORS با متخصص اطفال است. حتما باید از ایشان نظرخواهی کنید یا طبق دستورالعمل خود بسته پیش بروید 🌷
دکترش سفیکسیمم بهش داده امروز اسهالش سبز شده چیکار کنم از اونه یعنی؟
خواهش میکنم جان دلم بله علت سفیکسیم است نگران نباشید
یادت باشه بچه که اسهاله هیچ چیز شیرینی ندی. میوه ندی. موز بده فقط، سیب زمینی برنج و هویج پخته