سلام کسی انومالی پیش دکتر شاکری رفته سونوگرافی؟
دکتر شاکری گفت همه چی بچم خوبه بعد که اومدم خونه صفحه دوم پایین نوشته برای چک انگشت ها و لب و .. هفته ۲۶ باید بیای. میخواستم هرکی رفته شاکری لطفا نگاه کنه ببینه برای همه مینویسن؟
پرسش (1401/05/06):
کسی سونوگرافی دکتر شاکری رفته؟
641
27
1401/05/06
سوال کننده
0
1401/05/06
سوال کننده

0
1401/05/06
شبنم .
سلام
0
1401/05/06
شبنم .
بله من همه سونوهام رو اونجا رفتم
0
1401/05/06
شبنم .
خب اونو زده که یعنی تو اون هفته ها این موارد چک میشه
0
1401/05/06
شبنم .
کارش درسته دکترشاکری، خیلی دقیقه
0
1401/05/06
سوال کننده
میشه نگاه کنی ببینی مال شما هم اینو داره یا نه؟
میخوام ببینم واسه همه میزنن یا مال من دیده نشده انگشتا که زده چون میگن تو انومالی انگشتارو میشمرن
میخوام ببینم واسه همه میزنن یا مال من دیده نشده انگشتا که زده چون میگن تو انومالی انگشتارو میشمرن
1
1401/05/06
سوال کننده
منم تعریفشو شنیده بودم ولی حس کردم خیلی تند تند سونو کرد میگم نکنه ندیده
0
1401/05/06
شبنم .
عزیرم زده تو اون هفته توصیه میشه. هنوز که به اون هفته نرسیدی. باشه الان میبینم
0
1401/05/06
yasi
انگشتا رو نمیشمرن تو آنومالی
0
1401/05/06
شبنم .
نه عالیه
0
1401/05/06
سوال کننده
چرا الان هفته ۳۰ من
ولی نمیدونم واسه همه میزنن اینو یا مال منو زده فقط
ولی نمیدونم واسه همه میزنن اینو یا مال منو زده فقط
0
1401/05/06
سوال کننده
ااا اخه من تو سایتا دیدم همه نوشتن مال مارو شمردن تو انومالی
0
1401/05/06
شبنم .

1
1401/05/06
سوال کننده
وای مرسی عزیزم . ❤خیلی لطف کردی .
0
1401/05/06
شبنم .
خواهش عزیزم. هممون امینجور فقط نگرانیم
0
1401/05/06
شبنم .
انشالله که این چند وقت زودتر بگذره با خیال راحت به سلامتی بگذره
0
1401/05/06
mahsa s
سلام عزیزم برای همه مینويسن
0
1401/05/06
شبنم .
برامن آب آمنیوتیکم بالاست رو ۲۷ هست.
انقدرنگرانم که. با اینکه قندم نرماله. فقط نشستم بی حرکت که خدایی نکرده کیسه آب پاره نشه
انقدرنگرانم که. با اینکه قندم نرماله. فقط نشستم بی حرکت که خدایی نکرده کیسه آب پاره نشه
0
1401/05/06
شبنم .
دکترگفت از مصرف زیاد مایعات اینجور شده
0
1401/05/06
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
انومالی کامله برای همه چیز . نگاه میکنن دونه دونه انگشتارو پاو دست و همه چیشو چک میکنه .
اینم پایین تمام سونوهاش مینویسه اینو ک توصیه میشه وگرنه قطعی نیی .
مال وقتیه ک دکترت صلاح بدونه بگه .یا انومالی خیلی مشخص نشه .
نگران نباش .
اینم پایین تمام سونوهاش مینویسه اینو ک توصیه میشه وگرنه قطعی نیی .
مال وقتیه ک دکترت صلاح بدونه بگه .یا انومالی خیلی مشخص نشه .
نگران نباش .
1
1401/05/08
سوال کننده
الان دیدم پیامتو مال منم بالا بود یه مدت مایعات و شیرینی کم خوردم خوب شد نگران نباش
0
1401/05/08
سوال کننده
مرسیگلم 😍😍
0
1401/05/08
شبنم .
خداکنه برامنم اکی بشه. زایمان زودرس نشم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




