دیروز معاینه شدم...گفت برو راه برو تا دردت شروع شه...منم یه کله دارم راه میرم اما از دیروز ک معاینه شدم و اومدم همش لکه بینی دارم
بعداز معاینه تحریکی لکه بینی طبیعیه مگه دکترت نگفته؟
منم بعد از معاینه لکه بینی و ترشحات زیادی داشتم
اگه تغییری تو حرکات جنین دیدی برو بیمارستان نوار قلب (nst)بده
استرس چی دقیقا مهتاب جان؟؟؟
بعد از معاینه تحریکی دیدن لک کاملا عادیه....
ولی حرکات نوزادتو مداوم چک کن
اشکال نداره بعد معاینه لکه طبیعیه
من برای زایمان طبیعی شیاف گل مغربی استفاده کردم
هرروز شربت خاکشیر خوردم
هرروز پیاده روی میکردم بعدشم حموم
نزدیکی بدون جلوگیری
سلام مامان جان
عزیزم اگر خونریزی فعال ندارید و. حرکات دلبندتان خوب است موردی جهت نگرانی وجود ندارد اما اگر لکه بینی تداوم یا شدت یافت یا خدای نکرده حرکات جنین کم یا زیاد شد جهت ارزیابی به بیمارستان مراجعه کنید 🌷
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم ❤️❤️