سلام خدمت پزشک محترم .من چون درد دارم و عفونت و اینکه طول سرویکسم ۳۳بود میخوام یه سونو بدم و الان۱۴هفته و۶روز طبق انتی هستم میخواستم ببینم اگر برم سونو جنسیت صددرصد مشخص میشه؟
0
1401/05/05
سوال کننده
زیر شکمم درد دارم و اینکه درد پریود نیست
0
1401/05/05
سوال کننده
عفونت ادرار داشتم ولی کشت دادم .باکتری دیده نشده بود تو ادرارم
0
1401/05/05
سوال کننده
کمدم یکم درد داره
0
1401/05/05
🥰mrym🥰 .
سیروکستو دکتر چی گفت؟؟؟
0
1401/05/05
سوال کننده
دکترخودم گفت خوبه ولی چون درد داری مراقب باش
0
1401/05/05
🥰mrym🥰 .
کجات درد میکنه
0
1401/05/05
سوال کننده
خونمون پله داره طبقه ۴ریم بدون اسانسور😑
0
1401/05/05
🥰mrym🥰 .
اوه اوه نرو خو
0
1401/05/05
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
بله جنسیت کامل مشخصه
0
1401/05/05
سوال کننده
ب نظرخودم رحمم سیخ سیخ میشه انگار
0
1401/05/05
🥰mrym🥰 .
میدونی پله ضرره
0
1401/05/05
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
رحم داره جا باز میکنه
0
1401/05/05
🥰mrym🥰 .
منم مثله شمام ۴ شنبه سونو دارم برا چک سیروکس
0
1401/05/05
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
این دردا طبیعیه
0
1401/05/05
سوال کننده
میخوام پسفردابرم سونو ولی نمیدونم چ سونویی بدم ک هم سرویکسم اندازشو بگه و هم جنسیت
0
1401/05/05
سوال کننده
خداکنه طبیعی باشه گلم
0
1401/05/05
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
میتونی خیییلییی آروم از پله ها بری پایین
0
1401/05/05
سوال کننده
اره خیلی مراعات میکنم
0
1401/05/05
🥰mrym🥰 .
من منتظرم سرکلاژ کنم
0
1401/05/05
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
جوری که مثل راه رفتن عادی باشه ضربه نزنه
0
1401/05/05
🥰mrym🥰 .
اگه دکترم قبول کنه البته
0
1401/05/05
سوال کننده
اره سرکلاژ کنی خیالت راحتتره
0
1401/05/05
سوال کننده
باید قبول کنه شما دوقلوداری
0
1401/05/05
سوال کننده
دقلو معمولا سرکلاژن
0
1401/05/05
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
آخرای بارداری یه جاهایی از بدن درد میگیره ک اصلا فک نمیکردی وجود داشته باشه😐
0
1401/05/05
🥰mrym🥰 .
نمیدونم والا الان دوروزه چپ و راست رحمم مخصوصا چپ میگیره هی کمر دردم دو روزه دارم
0
1401/05/05
🥰mrym🥰 .
طبیعیه؟؟؟؟
0
1401/05/05
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
من که همه این دردا رو داشتم
آخراش حس میکردم الانه که لگنم متلاشی بشه
آخراش حس میکردم الانه که لگنم متلاشی بشه
0
1401/05/05
🥰mrym🥰 .
عهعهع
0
1401/05/05
مهتاب ک
آره عزیزم مشخص میشه
1
1401/05/05
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
منک ۱۵ هفته رفتم دقیق گفت
0
1401/05/05
R@h@ 👶👣💋
ببخشید کجا رفتی؟
0
1401/05/05
Hana Hana
منم ۱۵ رفتم درد داشتم بخاطر میوم ولی ۱۰۰ درصد نگفت گفت شاید پسر ولی چیزی نخر براش فعلا
0
1401/05/05
فریبا Barao
سلام من15هفته یک روز رفتم سونو جنسیت معلوم نشد
0
1401/05/05
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
عزیزم در سنین زیر 16 هفته همچنان احتمال خطا در سونوگرافی تعیین جنسیت هست اما چون درد دارید قطعا سونوگرافی واژینال برای ارزیابی طول سرویکس انجام شود و منتظر نمانید، عفونت هم درمان گردد 💜
عزیزم در سنین زیر 16 هفته همچنان احتمال خطا در سونوگرافی تعیین جنسیت هست اما چون درد دارید قطعا سونوگرافی واژینال برای ارزیابی طول سرویکس انجام شود و منتظر نمانید، عفونت هم درمان گردد 💜
0
1401/05/06
سوال کننده
چشم خانوم دکتر عزیز
0
1401/05/06
Elnaz .
اگر دکترتون حاذق باشه بله. من ۱۲هفته و سه روز جنسیت بهم گفت.البته همه اقواممون هم رفته بودن پیش همین دکتر و جنسیت رو هفته۱۳گفت و کاملا درست
0
1401/05/06
سوال کننده
کجایی هستی
0
1401/05/06
سوال کننده
من مشهدم
0
1401/05/06
سوال کننده
خانوم دکتر این درد رحمم تیرمیکشه تا واژن دلیلش اخه چیه
0
1401/05/06
سوال کننده
خیلی نگرانم
0
1401/05/06
سوال کننده
لک و خون خداروشکر ندارم
0
1401/05/06
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم ، عزیزدلم شیاف پروژسترون استفاده میکنید؟ دردتان از کی شروع شده؟ با گذشت زمان شدت پیدا کرده ؟ با تغییر وضعیت و استراحت بهبود پیدا می کند ؟
0
1401/05/06
سوال کننده
اره شیاف مرتب استفاده میکنم.الان خوبم دیشب تیر میکشید
0
1401/05/06
پزشک اوما
عزیزم سایر سوالات را هم میتوانید جواب دهید؟
0
1401/05/06
سوال کننده
من داز کشیده هستم انگار دردم بیشتره واقعا نمیدونم چرا
0
1401/05/06
سوال کننده
کلا از اول بارداری دردباهامه فقط گاهی اوقات بیشتر میشه
0
1401/05/06
پزشک اوما
عزیزم بنابراین نسبت به اوایل بارداری یا طی چند روز اخیر افزایش قابل توجه درد رخ نداده؟
0
1401/05/06
سوال کننده
نه خداروشکر .
0
1401/05/06
سوال کننده
من هیچ پرش یانبضی احساس نمیکنم خیلی نگرانم.
0
1401/05/06
سوال کننده
هفته ۹ خیلی خوب نبض متوجه میشدم
0
1401/05/07
پزشک اوما
عزیزم آنچه در هفته 9 احساس میکردید یا حرکات روده بوده یا نبض ناشی از شریان رحمی خودتان که بدلیل افزایش خونرسانی لگنی واضح تر شده بوده است. در هر حال هیچ کس نمیتواند در این سن بارداری حرکت آن هم پرش را حس کند مامان گل توقعتان از دلبندتان بیش از حد است، مادران با تجربه اول بارداری از هفته ۱۹ تا ۲۴ و مادرانی که فرزند دارند از هفته 16 تا 24 بارداری برای احساس حرکات جنین فرصت دارند، به علاوه اولین حرکات جنین بسیار ضعیف و ظریف بوده و می توانند شبیه به بال زدن یک پروانه و یا ترکیدن حباب و یا قل قل کردن آب در زیر دل به نظر برسند. فعلا نگران نباشید و به دلبندتان فرصت دهید تا بزرگتر شود، به زودی حرکات او را احساس خواهید کرد و با شیطنت ها و وروجک بازی هایش شما را مشغول خواهد کرد، اما در مورد دردتان استراحت خود را افزایش دهید ، این درد ناشی از بزرگ شدن رحم است اما اگر شدت یافت یا با استراحت بهتر نشد همانطور که صحبت کردیم زودتر سونوگرافی واژینال برای ارزیابی طول سرویکس انجام شود 💜
1
1401/05/07
سوال کننده
چشم پزشک عزیزم.باراهنمایی هاتون آرامش میدیدبه ما
1
1401/05/07
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل دوست داشتنی ، خداروشکر که چنین حسی دارید و. امیدوارم همه چیز برایتان عالی پیش برود 💜💜💜
1
1401/05/10
سوال کننده
stk: |~|11|~|106_col
0
1401/05/10
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1401/05/10
سوال کننده

0
1401/05/10
سوال کننده
خانوم این سونو رو دادم ببینید علت دردام مشخصه تو این سونو؟
0
1401/05/10
سوال کننده
من برای طول سرویکس رفتم ولی متاسفانه اندازه گیرینکردن
0
1401/05/10
فاطمه دواتخواه
شکمی بود؟
0
1401/05/10
سوال کننده
اره
0
1401/05/10
پزشک اوما
سلام نازنینم
در این سونوگرافی همه چیز عالی است ولی طول سرویکس که برایمان مهم بوده ارزیابی نشده است باید متذکر میشدید که چک می کردند 🌷
در این سونوگرافی همه چیز عالی است ولی طول سرویکس که برایمان مهم بوده ارزیابی نشده است باید متذکر میشدید که چک می کردند 🌷
0
1401/05/10
سوال کننده
تاکید هم کردم نمیدونم چرا نگرفت😪
0
1401/05/10
سوال کننده
stk: |~|11|~|110_col
0
1401/05/11
پزشک اوما
تماس بگیرید جویا شوید ممکن است تایپ را فراموش کرده باشند 🌷
0
1401/05/11
سوال کننده
نه خانوم این نسخ الکترونیک تامین اجتمایی از وقتی اومده روانی کردمون اصلا بعضی چیزارو نمیشه درخواست بده دکتر
0
1401/05/11
پزشک اوما
بله متاسفانه ، دست همه بسته شده گاهی برخی موارد باید آزاد درخواست داده بشوند
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



798

