سلام خانم دکتر عزیز
پسرم ۴ماه و۱۳روزشه ،وزنش ۷و۶۰۰
ازشنبه بیمارستان بستری شد با تب بالا ک پایین نمی اومد ازمایشات لازم وعکس از ریه هم گرفتن ک خداروشکر همه منفی بود اما متاسفانه کرونا مثبت شد تحت نظر بود تا دیروز ظهر مرخص شدیم ،دیشب فقط عرق میکرد سرش طوری ک دستم خیس میشد ،امروزم صداش گرفته ،دفع مدفوع هم زیاد شده دیروز کلا شد ۹بار ،امروز تاحالا شده ۳بار،تب خداروشکر نداره ،دارو هم آزیترومایسین وکتوفین دادن ،شیرشم خوب میخوره ،فقط هم تغذیه با شیر خودم هستش،میشه راهنمایی کنید لازمه دوباره ببرم بیمارستان یا اسهالش بخاطر داروهاست؟؟متاسفانه خودمم روزدوم بیمارستان گرفتم
پرسش (1401/05/05):
اسهال نوزاد۴ماه و۱۳روزه وکرونا مثبت
498
18
1401/05/05
سوال کننده
0
1401/05/05
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
عزیزم از شدت اسهال کم شده؟
عزیزم از شدت اسهال کم شده؟
0
1401/05/05
سوال کننده
از موقعی ک پیام دادم تا حالا فقط ی صدایی اومد نگاه کردم چیزی جز مایع سفید نیومد ازش
1
1401/05/05
پزشک اوما
عزیزم صبوری کرده و میتوانید قطره پدی لاکت را. هم شروع کنید اگر وضعیت بهتر نشد مراجعه کنید چون چه ناشی از دارو چه ناشی از بیماری در هر حال اسهال نیازمند درمان است 💜
0
1401/05/05
سوال کننده
خیلی ممنون عزیزم
این وضعیت چندروز ادامه داشته باشه دوباره پیگیری کنم؟
قطره آد هم میتونم بدم چون بیمارستان ک بودم ندادم بهش
این وضعیت چندروز ادامه داشته باشه دوباره پیگیری کنم؟
قطره آد هم میتونم بدم چون بیمارستان ک بودم ندادم بهش
0
1401/05/05
پزشک اوما
مامان گل امروز پدی لاکت را شروع کنید اگر تا فردا شرایط بهتر نشد مراجعه کنید، بله آد را هم شروع کنید 🌷
0
1401/05/05
سوال کننده
خیلی عذرمیخوام پدی لاکت چندقطره ؟وروزانه یکبار؟
1
1401/05/05
سوال کننده
ممنونم ک جواب دادین ،لبخندخدابدرقه ی زندگیتون💚
0
1401/05/05
سوال کننده
عرق کردن موردی نداره اخه بالشتش خیس میشه😭چرا تو بیمارستان اینطوری نبود ازدیشب اومدیم خونه اینطوری شده
ببخشید ک سوالاتم طولانی شد بانوجان
ببخشید ک سوالاتم طولانی شد بانوجان
1
1401/05/05
پزشک اوما
5 قطره صبح و 5 قطره شب بدهید مامان جان💜
نگران نباشید دلبندتان بیمار است و بنابراین چون بدن در حال مبارزه با بیماری است طبیعی است که درجه حرارت بالا رفته و تعریق افزایش پیدا کند. اما در مورد اسهال دقیق باشید و. اگر بهتر نشد حتما مراجعه کنید 💜
نگران نباشید دلبندتان بیمار است و بنابراین چون بدن در حال مبارزه با بیماری است طبیعی است که درجه حرارت بالا رفته و تعریق افزایش پیدا کند. اما در مورد اسهال دقیق باشید و. اگر بهتر نشد حتما مراجعه کنید 💜
1
1401/05/05
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم ❤️❤️
1
1401/05/05
سوال کننده
stk: |~|11|~|106_col
0
1401/05/06
پزشک اوما
stk: |~|11|~|114_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




