سلام پزشک اوما و دوستان یه نوزاد ۹ماه و ۲۰ روزه دارم چند روزی هست روی زبان و نوک لب پایین و لثه بالاییش یه جیزی حالت له شدگی پیدا کرده. اینم بگم ک دوتا دندون پایین دراورده و چهارتای بالاییش بصورت نصفه تازه دارن از لثه بیرون میزنن. پیش دکتر بردم قطره نیستات و یه خمیر دهان داده . بااینک دو روزی دارم بهش میدم ولی این حالتش داره بدتر میشه اگ راهکاری بهم بدین ک بهتر بشه ممنون میشم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



492
1401/05/05


