سلام اگه میشه اینو برام تفسیر کنید
0
1401/05/05
سوال کننده

1
1401/05/05
زنبق امیر
خوبه آزمایشت
1
1401/05/05
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
خداروشکر همش ریسک پایین و کم خطره 🌸
0
1401/05/05
سوال کننده
وای خدا رو شکر خیلی استرس داشتم
0
1401/05/05
سوال کننده
میگم اون نمودار age چیه؟
0
1401/05/05
سوال کننده
که رفته بالا؟
1
1401/05/05
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
برای سن هست .
برای منم اون بالا بود ولی بقیه خوب بود
یعنی میگه تو سنت مقدار ریسک انقدره
برای منم اون بالا بود ولی بقیه خوب بود
یعنی میگه تو سنت مقدار ریسک انقدره
0
1401/05/05
سوال کننده
آها درسته عزیزم
0
1401/05/05
سوال کننده
فک میکردم جوونم🤣🤣🤣🤣🤣🤣
1
1401/05/05
پزشک اوما
سلام مامان گل
ریسک محاسبه شده برای سندروم های ژنتیکی تریزومی ۲۱ و تریزومی ۱۸ و 13 همگی در محدوده کم خطر قرار داشته و منفی هستند. در حال حاضر نیاز به هیچ بررسی دیگری نیست جان دلم و صرفاً در هفته هجده بارداری مانند تمامی مادرانی که در محدوده کم خطر قرار دارند، سونوگرافی آنومالی اسکن برای ارزیابی ساختارهای بدن جنین و همچنین آزمایش Ntd screen را انجام دهید🌷
ریسک محاسبه شده برای سندروم های ژنتیکی تریزومی ۲۱ و تریزومی ۱۸ و 13 همگی در محدوده کم خطر قرار داشته و منفی هستند. در حال حاضر نیاز به هیچ بررسی دیگری نیست جان دلم و صرفاً در هفته هجده بارداری مانند تمامی مادرانی که در محدوده کم خطر قرار دارند، سونوگرافی آنومالی اسکن برای ارزیابی ساختارهای بدن جنین و همچنین آزمایش Ntd screen را انجام دهید🌷
0
1401/05/05
سوال کننده
سلام دکتر جان یعنی نیازی به آزمایش غربالگری دوم نیست؟چون دکترم گفت فقط سونو انومالی رو انجام بده
0
1401/05/05
سوال کننده
Ntd screen چه آزمایشی هست و چه موقع انجام میشه؟
0
1401/05/05
سوال کننده
خانم دکتر من میخوام غربالگری دوم رو هم انجام بدم متاسفانه دکترم برام نسخه ننوشت بدون نسخه هم انجام میدن غربالگری دوم رو؟
0
1401/05/05
سوال کننده
پزشک عمومی میتونه برام غربالگری بنویسه؟
1
1401/05/05
پزشک اوما
بله مامان گل نیازی به مرحله دوم نیست و آنومالی کفایت میکند. Ntd screen شامل آزمایش خونی برای ارزیابی خطر بیماری های لوله عصبی است و انجام دادن آن خالی از لطف نیست اما اگر پزشکتان لازم ندانند و سونوگرافی در جای معتبر انجام شود میتوانید انجام ندهید.
مامان گل از من به شما نصیحت وقتی نتیجه مرحله اول خوب است اصلا مرحله دوم را انجام ندهید چون احتمال خطا در انجام بی مورد مرحله دوم هست و بیهوده دچار استرس می شوید، مرحله دوم طبق دستورالعمل های جهانی و کشوری فقط در برخی شرایط خاص ضرورت دارد نه مادری که نتایج غربالگری اولیه او عالی گزارش شده است، اما اگر باز هم اصرار دارید باید از متخصص دیگری بخواهید چون با نسخه عمومی قبول نمیکنند ❤️
مامان گل از من به شما نصیحت وقتی نتیجه مرحله اول خوب است اصلا مرحله دوم را انجام ندهید چون احتمال خطا در انجام بی مورد مرحله دوم هست و بیهوده دچار استرس می شوید، مرحله دوم طبق دستورالعمل های جهانی و کشوری فقط در برخی شرایط خاص ضرورت دارد نه مادری که نتایج غربالگری اولیه او عالی گزارش شده است، اما اگر باز هم اصرار دارید باید از متخصص دیگری بخواهید چون با نسخه عمومی قبول نمیکنند ❤️
1
1401/05/05
سوال کننده
سپاس دکتر جان از وقت و توجه تون 🥰🥰🥰🥰💖💖💖💖💖
1
1401/05/05
سوال کننده
stk: |~|11|~|110_col
1
1401/05/05
سوال کننده
stk: |~|12|~|227
0
1401/05/05
سوال کننده
دکتر جان ntd screen رو کی باید انجام بدم؟بهترین زمانش کی هست؟
1
1401/05/06
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل ، در هفته 18 زمان مناسب و. عالی است💜💜💜
1
1401/05/06
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
1
1401/05/06
سوال کننده
مرسی دکتر جان 🥰🥰🥰🥰🥰🥰
1
1401/05/06
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم 💜💜
1
1401/05/06
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- جواب ازمایش غربالگری اول
- تفسیر جواب آزمایش خون غربالگری
- تفسیر غربالگری سه ماهه اول
- سونو غربالگری اول و نتیجه
- تعیین احتمالی جنسیت توسط دکتر.....
- نتیجه آزمایش غربالگری اول
- غربالگری اول درهفته 12 انجام دادم درمورد تفسیرش سوال داشتم?
- تفسیر آزمایش غربالگری اول
- یچه هاااا میشه یه لحظه بیاین جواب غربالگری اولم اومده💖💖
- تفسیر جواب غربالگری اول



469

