سلام به روی ماهتون عزیزم
کابرگولین با مترونیدازول تداخلی ندارد اما با آزیترومایسین تداخل داشته و توصیه میشود همزمان مصرف نشوند. در مورد سوال بعدی شما هم حداقل یک هفته صبر کنید 🌷
خانم دکتر قرص آزیترومایسین ۲ عدد دیشب ساعت ۱۱شب مصرف کردم
امروز ساعت ۳بعدازظهر قرص کابرگولین خوردم
مشکلی نداره؟
خانم دکتر میگن قرص کابرگولین که تموم بشه دوباره پرولاکتین میره بالا
حقیقت داره؟
قصد بارداری دارم ولی نگرانم دوباره بره بالا
عزیز جان دلیل مصرف آزیترومایسین چیست؟
فقط دیشب ۲ عدد بود ک خوردم دیکه تموم شد
آزیترومایسین دو عدد نوشته بود ک تموم شد و
مترونیدازول
پماد کلیندامایسین
خانم دکتر همسرمم نیازه مترونیدازول مصرف کنه؟
عزیزم بنابراین مشکلی نیست نگران نباشید. مابقی را استفاده کنید ، در مورد همسرتان هم بستگی به تشخیص پزشکتان در مورد نوع عفونت دارد و اگر ایشان تجویز کرده اند بله مصرف کنند، چون من معاینه نکرده ام نمیتوانم نظری بدهم ❤️
خواهش میکنم عزیز مهربانم 💜💜