عکسشو بزاری راحت تر نظر میدن
عکس ببل پسرمون رو بفرست تا علما بیان نظر بدن😁
توروخدا هر کی میدونه بگه خیلی استرس دارم
ادرارشم خیلی کم شده هم کم جیش میکنه همم در روز شاید دو سه بار شبم ک نمیدونم مال شمام همین جوریه؟
پمادم چرب کردم
هم آد
هم تتراسایکلین
هم کلوتریمازول ۱ درصد
هم ان ان
ولی هیچ کدوم بهتر نکردش
یه دونه ریزم روی پوست بالای آلتش زده
اصلن خوب نمیشه
عزیزم ببر حتما پیش یه متخصص اورولوژ معاینه کنه اون داروی مناسب تجویز میکنه.
نگران نباش.
متخصص خوب ارولوژ مشهد کی میشناسه معرفی کنه
انگار زخم شده یا کشیده شده ب چیزی سوخته
نمیدونم
فقط تازگیا مای بی بیشو عوض کردم ممکنه ازون باشه؟
ببرش پیش یه متخصص اطفال نظر بده بنظرم حساسیت به مای بی بی اگه باشه کل بدنش قرمز میشه نه فقط یه کوچولو جوش بزنه انگار با ادرارش سوخته
از نزدیک معاینه کنه بهتره با توصیه های ما دستکاریش نکن طفل معصوم رو