سلام دکتراوما مهربان و دوستان گل اومایی
من دوقلوباردارم یکی از نی نی هام زیر نافم هس. زیر نافم تازه داره ترک میزنه برجسته و قرمز هستن و خیلی سوزش دارن. بقیه شکمم اینجور نیست پماد کالامین و روغن زیتون هم میزنم.... لباس بپوشم اذیت میشم لطفا بگین چکار کنم.؟!
اگه میشه آزمایشامم نگاه کنین ببینید مشکلی نداره!؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



431
1401/05/04




