سلام دوستان عزیزوقتتون بخیر
کسی بوده که مورفوی همسرش ۳باشه یاشکل اسپرمش غیرطبیعی وطبیعی باردارشده باشه ؟؟؟؟
آیامورفویی همسرش باخوردن داروبالارفته تغییریی کرده یاشکل اسپرمش تغییریی کنه؟؟
مممنون ازهمگی
پرسش (1401/05/03):
اقدام به بارداریی کردم
491
42
1401/05/03
سوال کننده
0
1401/05/03
zahra 👶💑👫
سلام عزیزم
برای ما که خوب نشد و بعد چند بار iui الان تو سیکل ivf هستم
برای ما که خوب نشد و بعد چند بار iui الان تو سیکل ivf هستم
0
1401/05/03
سوال کننده
چندسال دراقدام بودید؟؟
0
1401/05/03
رقیه 💚
سلام اره من دیدم با مورفو ۱ بچه دار شدن
0
1401/05/03
سوال کننده
من الان کم مونده دوسال بشه ک دراقدامم
دیگه کم آوردم
دیگه کم آوردم
1
1401/05/03
رقیه 💚
ای خواهر دس رو دلم نزار خون
2
1401/05/03
رقیه 💚
اقدامیا هممون اینجوریم ناامیدیم ولی کم نمیاریم
0
1401/05/03
farnaz rezaei
من با ۳شدم
0
1401/05/03
farnaz rezaei
با دارو بالا نرفت
0
1401/05/03
farnaz rezaei
اصلاح سبک زندگی کردم نتیجه گرفتم
0
1401/05/03
سوال کننده
واقعاب سلامتی گلم
0
1401/05/03
سوال کننده
چه شکلی میشه بگی
0
1401/05/03
farnaz rezaei
مرسی عزیزم
0
1401/05/03
farnaz rezaei
خودم مشکلی نداشتم ولی هر دو رعایت کردیم
0
1401/05/03
سوال کننده
همسرتونچیامیخوردن وچیکارامیکردن وچن سال دراقدام بودید؟؟
0
1401/05/03
farnaz rezaei
ورزش .گوشت فقط گوسفندی.روغن کنجد یا زیتون.اجیل خام.غذاهای سوپرمارکتی ممنوع
0
1401/05/03
farnaz rezaei
شبا زود بخوابیم روزا زود پا شیم
0
1401/05/03
سوال کننده
من همسرمشغلش طورییه ک اصن ساعت کارییش بهش اجازه نمیده ک زودبخوابه
1
1401/05/03
farnaz rezaei
براش بامغزیجات و شیره های طبیعی شیرینی درست میکردم ک میلش ب شیرینی نکشه
0
1401/05/03
farnaz rezaei
تو اینستا bardari_floraرو ببین عالیه
0
1401/05/03
farnaz rezaei
خیلیا نتیجه گرفتم
0
1401/05/03
farnaz rezaei
شکر سفید هم ممنوع
0
1401/05/03
farnaz rezaei
حالا ی مورد رو مجبوره اشکال ندارد رعایت نکنه
0
1401/05/03
سوال کننده
باش عزیزم
1
1401/05/03
farnaz rezaei
کلا باید بیخیال باشین.من فک میکردم دیگه بچه دار نمیشم چون بقیه فاکتورهای شوهرمم خوب نبود
0
1401/05/03
farnaz rezaei
ولی این پیج رو دیدم کلی امیدوار شدم هایلایتاشو بخون
0
1401/05/03
سوال کننده
اخه دیگ کم مونده برامندوسال شه
0
1401/05/03
farnaz rezaei
ما دوسال اقدام بودیم و ی سقط داشتم
0
1401/05/03
farnaz rezaei
واریسشم عمل کردیم بینتیجه بود
0
1401/05/03
farnaz rezaei
با این کار تو چند ماه نتیجه گرفتیم خداروشکر
0
1401/05/03
سوال کننده
خداروشکرگلم
0
1401/05/03
zahra 👶💑👫
یک سال اول فقط اقدام دارویی کردیم
سال دوم iui
الانم که ivf
سال دوم iui
الانم که ivf
0
1401/05/03
سوال کننده
عزیزم انشاا..دامنت هرچه زودترسبزشه
1
1401/05/03
zahra 👶💑👫
مرسی خوشگلم
همچنین😘😘
همچنین😘😘
1
1401/05/04
🧿مامانِ ماهلین🧿 **
عزیزم مورفولوژی همسرم بین ۰و ۱ بود خداروشکر با مصرف ۱دوره قرص تقویتی من طبیعی باردار شدم.البته این عدد مورفو نتیجه آزمایشی بود که توو مرکز ناباروری ابن سینا انجام دادن وگرنه بقیه مراکز الکی دل آدمو خوش میکنن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




