Ooma
پرسش (1401/05/03):

اقدام به بارداریی کردم

سلام دوستان عزیزوقتتون بخیر
کسی بوده که مورفوی همسرش ۳باشه یاشکل اسپرمش غیرطبیعی وطبیعی باردارشده باشه ؟؟؟؟
آیامورفویی همسرش باخوردن داروبالارفته تغییریی کرده یاشکل اسپرمش تغییریی کنه؟؟
مممنون ازهمگی

سلام عزیزم
برای ما که خوب نشد و بعد چند بار iui الان تو سیکل ivf هستم
چندسال دراقدام بودید؟؟
سلام اره من دیدم با مورفو ۱ بچه دار شدن
من الان کم مونده دوسال بشه ک دراقدامم
دیگه کم آوردم
ای خواهر دس رو دلم نزار خون
اقدامیا هممون اینجوریم ناامیدیم ولی کم نمیاریم
من با ۳شدم
با دارو بالا نرفت
اصلاح سبک زندگی کردم نتیجه گرفتم
واقعاب سلامتی گلم
چه شکلی میشه بگی
مرسی عزیزم
خودم مشکلی نداشتم ولی هر دو رعایت کردیم
همسرتون‌چیامیخوردن وچیکارامیکردن وچن سال دراقدام بودید؟؟
ورزش .گوشت فقط گوسفندی.روغن کنجد یا زیتون.اجیل خام.غذاهای سوپرمارکتی ممنوع
شبا زود بخوابیم روزا زود پا شیم
من همسرم‌شغلش طورییه ک اصن ساعت کارییش بهش اجازه نمیده ک زودبخوابه
براش بامغزیجات و شیره های طبیعی شیرینی درست میکردم ک میلش ب شیرینی نکشه
تو اینستا bardari_floraرو ببین عالیه
خیلیا نتیجه گرفتم
شکر سفید هم ممنوع
حالا ی مورد رو مجبوره اشکال ندارد رعایت نکنه
باش عزیزم
کلا باید بیخیال باشین.من فک میکردم دیگه بچه دار نمیشم چون بقیه فاکتورهای شوهرمم خوب نبود
ولی این پیج رو دیدم کلی امیدوار شدم هایلایتاشو بخون
اخه دیگ کم مونده برامن‌دوسال شه
ما دوسال اقدام بودیم و ی سقط داشتم
واریسشم عمل کردیم بی‌نتیجه بود
با این کار تو چند ماه نتیجه گرفتیم خداروشکر
خداروشکرگلم
یک سال اول فقط اقدام دارویی کردیم
سال دوم iui
الانم که ivf
عزیزم انشاا..دامنت هرچه زودترسبزشه
مرسی خوشگلم
همچنین😘😘
عزیزم مورفولوژی همسرم بین ۰و ۱ بود خداروشکر با مصرف ۱دوره قرص تقویتی من طبیعی باردار شدم.البته این عدد مورفو نتیجه آزمایشی بود که توو مرکز ناباروری ابن سینا انجام دادن وگرنه بقیه مراکز الکی دل آدمو خوش میکنن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه