سلام دوستان،نوزاد من چند روز دیگه سه ماهش میشه،الان چند روزه خیلی کم شیر میخوره،شبا هم همش گریه میکنه سینه. و نمیذاره دهنش،فقط در صورتی که وایساده باشم شیر میخوره،دستشم خیلی میخوره،نمیدونم چش شده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



384
1401/05/03




