سلام من ۴ روز کرونا گرفتم و باید یکم برای نوزادم واکسن دوماهگیش میزدم ولی ترسیدم مبتلا شده باشه نبردمش.
خداروشکر تا امروز که علائمی نداشته میشه الان اطمینان کنم که سالمه و واکسن رو بزنم؟
و اینکه تا چند روز میشه واکسن به تاخیر انداخت؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1796
1401/05/02



