دکتر جان من دیروز چیزی خوردم که باعث مسمومیت من شد.اسهال حالت تهوع و دلپیچه.دکتر رفتم سرم برام نوشتن با توجه به شیردهی فقط قرص لوپرامید برام تجویز کردن.بعد سرم تا چند ساعت بعد دردی نداشتم ولی فوق العاده بدنم بیحال بود و کمی تب داشتم.الان دوباره دلپیچه م شروع شده.ممکنه بگید چه دارویی مجاز هستم با توجه به شیردهی که باعث درمان دلپیچه بشه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



428
1401/05/02


