سلام دکتر خسته نباشید من پسرم ۲۴ روزش هست برفک زده بود دکتر گفت هر ۶ ساعت ۲۰ قطره نیستاتین ولی نمی خورد بچم تف میکرد نهایت ۵ یا شش قطره میخورد. ۳ تا شیشه دادم ولی هنوز ته زبونش برفک داره همینو ادامه بدم ضرر نداره؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



323
1401/05/02



