سلام دکتر عزیز، من چهار روز پیش سزارین شدم و این چند روز مشکل ادراری پیدا کردم که موقع ادرار به شدت سوزش دارم و جریان ادرارم مداوم نیس و تیکه تیکه میاد و احساس تخلیه کامل هم نمیکنم، درد زیر شکمم هم هرروز داره بیشتر میشه، آیا ممکنه مثانم توی عمل آسیب دیده باشه؟ یا فقط احتمال عفونت هست؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



326
1401/05/02


