سلام روز بخیر ،68روزه زایمان کردم
تقریبا تا 60روز خون ریزی داشتم زیاد
لکه نبود ، خون ریزی شدید
سونو دادم و رفتم دکتر گفت مشکلی نیست
برام قرص ال دی
ترانگزامیک اسید و میفنامیک اسید و یه دونه آمپول ویتامین k نوشت
مصرف کردم خوب بود و خون ریزی قطع شد یعنی لکه خیلی کم بود
دو سه روز پیش لکه ها بیشتر شد
تا اینکه فراموش کردم یه شب ال دی بخورم
از دو روز پیش تاحالا خیلی خیلی زیاد شده خون ریزی
تنها قرصی هم که مصرف میکنم همین ال دی هست
چیز دیگه مصرف نمیکنم
باید ال دی. رو ادامه بدم ؟
برای خون ریزی چه کار کنم
انکار فقط به مدت هشت روز من پاک بودم
میفنامیک اسید رو امروز مصرف کردم
پرسش (1401/05/02):
خون ریزی طولانی مدت بعد از زایمان
381
37
1401/05/02
سوال کننده
0
1401/05/02
سوال کننده

0
1401/05/02
سوال کننده

0
1401/05/02
سوال کننده
خانم دکتر الان من چه کار کنم
0
1401/05/02
سوال کننده
از صبح تا حالا این سومین نوار هست
0
1401/05/02
سوال کننده
همش پر پر
0
1401/05/02
سوال کننده
چه قرصی مصرف کنم
0
1401/05/02
سوال کننده
میخوام اگه وضعیتم خطرناکه برم دکتر
راه مون دوره یه کم
راه مون دوره یه کم
0
1401/05/02
پزشک اوما
سلام جان دلم
وقتی ال دی را فراموش کرده اید طبیعی است مجددا دچار خونریزی شوید ، بله به مصرف ادامه دهید، و مفنامیک را منظم بخورید تا از شدت خونریزی کم شود. مفنامیک هر 6 ساعت دو عدد بخورید و نتیجه را گزارش دهید 🌸
وقتی ال دی را فراموش کرده اید طبیعی است مجددا دچار خونریزی شوید ، بله به مصرف ادامه دهید، و مفنامیک را منظم بخورید تا از شدت خونریزی کم شود. مفنامیک هر 6 ساعت دو عدد بخورید و نتیجه را گزارش دهید 🌸
0
1401/05/02
سوال کننده
ممنون خانم دکتر
0
1401/05/02
سوال کننده
من فکر کردم دوران پریود شروع شده دیگه نباید ال دی بخورم
0
1401/05/02
سوال کننده
متشکرم بابت پاسخگویی تون
0
1401/05/02
سوال کننده
سونو مشکلی نداشت؟
0
1401/05/02
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من، ال دی را تا اتمام بسته حتما ادامه دهید عزیزم. مشکلی جز سندرم تخمدان پلی کیستیک یا همان تنبلی تخمدان در سونوگرافی دیده نشده که اگر شیردهی از سینه. دارید این یافته بدلیل بالا بودن پرولاکتین میتواند طبیعی باشد. ال دی به چه شکل و برای چه مدت برایتان تجویز شده؟ الان چند عدد تا اتمام بسته مانده ؟
0
1401/05/02
سوال کننده
بله خانم دکتر خودم شیر میدم
متشکرم 🙏🏻
متشکرم 🙏🏻
0
1401/05/02
سوال کننده
دو بسته ال دی
از بسته اول دوازده عدد مونده
از بسته اول دوازده عدد مونده
0
1401/05/02
سوال کننده
دوازده رو خوردم دیگه ادامه ندم ؟
0
1401/05/02
پزشک اوما
ادامه دهید مامان جان اما به شکلی که گویی بسته اولتان است یعنی بسته که تمام شد، 12 عدد دیگر هم از یک بسته دیگر بخورید تا مجموعا 21 عدد مصرف شود، البته من را فعلا در جریان قرار دهید ببینم خونریزی چطور میشود
1
1401/05/02
سوال کننده
چشم حتما
بابت پیگیری و مهربونی تون یه دنیا ممنون
بابت پیگیری و مهربونی تون یه دنیا ممنون
1
1401/05/02
سوال کننده
الان که فرمودید دو عدد میفنامیک خوردم
0
1401/05/02
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل ، الان بهتر نشدید؟
0
1401/05/03
سوال کننده
خون ریزی قطع نشده ولی به نسبت قبل کمتر شده
0
1401/05/03
پزشک اوما
بسیار هم عالی عزیزم بنابراین همین روند را ادامه دهید
0
1401/05/03
سوال کننده
خانم دکتر معذرت میخوام
از صبح با خیلی خون ریزی دارم
یعنی حس میکنم تغییری نداشته
نمیدونم واقعا چه کار کنم
از صبح با خیلی خون ریزی دارم
یعنی حس میکنم تغییری نداشته
نمیدونم واقعا چه کار کنم
0
1401/05/03
سوال کننده
دارو ها سر موقع مصرف میکنم
0
1401/05/03
پزشک اوما
مامان گل هر 6 ساعت مفنامیک میخورید؟ اصلا خونریزی کم نشده؟
0
1401/05/03
سوال کننده
آره هر شش ساعت دو تا خوردم
0
1401/05/03
سوال کننده
اصلا
0
1401/05/03
سوال کننده
ظهری دیگه لخته میومد
حالت جیگری
حالت جیگری
0
1401/05/03
پزشک اوما
عزیزم بنابراین مجددا مراجعه کنید ضخامت اندومتر کنترل شده و برحسب ضخامت آن تصمیم صحیحی برای روال درمانی گرفته شود البته حتما درمان همزمان ادامه پیدا کند
1
1401/05/03
سوال کننده
بله چشم خانم دکتر عزیز
1
1401/05/04
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 🌷🌷
0
1401/05/04
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




