سلام به دکتر اوما و دوستان. من چند سالی هست اقدام به باردای کردم. همه روش ها رو هم امتحان کردم ولی نشده. تو پریودهای قبلیم همیشه سه روز اول خونریزی داشتم بعد تا روز شش لکه بینی داشتم. این سری که پریود شدم روز اول لکه بینی داشتم. روز دوم خونریزی و از روز سوم به بعد لکه بینی خیلی کم داشتم. به نظرتون چرا این اتفاق افتاده؟ ممکن هست کیست داشته باشم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



430
1401/05/02





