مامانایی ک مینی واش دارین و داشتیم مارک مینی واش هاتون چی بوده و آیا راضی بودین یانه؟؟؟؟
0
1401/05/02
🧿مامانِ ماهلین🧿 **
سلام آنه جان خوبی؟بسلامتی زایمانت کی هست؟
1
1401/05/02
سوال کننده
سلام عزیزم
والله دکتر ۲۲ م بهم گفته
والله دکتر ۲۲ م بهم گفته
0
1401/05/02
سوال کننده
براتو کی هست
0
1401/05/02
haanaaهانا j
فررودیل همچی چیزی بود
0
1401/05/02
سوال کننده
فریدولین؟
0
1401/05/02
سوگل "مامان میکائیل"
سلام آنه خوبی دیگه چیزی نمونده به زایمانت😍😍
0
1401/05/02
سوگل "مامان میکائیل"
منم میخواستم بخرم ولی پشیمون شدم چون مدفوعشو حتما باید با دست شد من بقیه لباساشو جمع میکنم یجا میندازم لباسشویی با دقیقه کم میشورم ولی مارک فریدولین میگن خوبه
0
1401/05/02
سوال کننده
سلام عزیزم خودت خوبی؟ نی نی ت خوبه؟
دعا کنید زایمان راحتی داشته باشم
بارداریم که همش آلاخون والاخون اینور اونورم🥴🥴🥴
دعا کنید زایمان راحتی داشته باشم
بارداریم که همش آلاخون والاخون اینور اونورم🥴🥴🥴
0
1401/05/02
سوال کننده
من دستم اصلا توان نداره.تو لباسشویی همممکنه لباس زیاد نباشه مجبورم مینی واش بخرم
0
1401/05/02
سوگل "مامان میکائیل"
مینی واش باید اب بگیری دوباره شست بندازی تو خشک کنش منم کمو بیش با دست میشورم لباسشویی هم نهایتش سه چهارتا لباس میندازم
0
1401/05/02
سوگل "مامان میکائیل"
قربونت عزیزم ایشالا به سلامت بارتو زمین بزاری سزارین هستی؟
2
1401/05/02
خانم گل .
عزیزم برا من ایزی واش هست مارکش
البته 3 سال پیش خریدم اما خیلی راضیم
مینی واش از واجباته سیسمونیه
البته 3 سال پیش خریدم اما خیلی راضیم
مینی واش از واجباته سیسمونیه
1
1401/05/02
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
فریدولین ،دوقلو عالیه
1
1401/05/02
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
تو یه محفظه شسته میشه ،تو یه محظفه کناریش ابکشی و خشک
0
1401/05/02
♥️♥️♥️زهــرااااااااا ♥️♥️♥️
همین که رقیه گفت من خریدم عالیه
1
1401/05/02
♥️♥️♥️زهــرااااااااا ♥️♥️♥️
یعنی تا حالا یه لباس هم با دست نشستم
0
1401/05/02
♥️♥️♥️زهــرااااااااا ♥️♥️♥️

این مدلی هست برای من
0
1401/05/02
♥️♥️♥️زهــرااااااااا ♥️♥️♥️
خیلی هم خوب و تمیز میشوره
0
1401/05/02
🧿مامانِ ماهلین🧿 **
دقیقا همین ۲۲ام🤩🤩انشالله تا اونموقع بمونن کوچولوهامون و عجله نکنن
1
1401/05/02
سوال کننده
خدا فسقلتو حفظ کنه مرسی.نه طبیعی ام
0
1401/05/02
سوال کننده
حالا من میگم کاش۱۴ م باشه😂باسلامتی عزیزم
0
1401/05/02
🧿مامانِ ماهلین🧿 **
چرا عزیزم؟😁تازه واسه من وقت سزارین رو ۲۲ام زده،طبیعی تا ۲۸ام هم ممکنه طول بکشه
0
1401/05/02
🧿مامانِ ماهلین🧿 **
سلامت باشی عزیزم
0
1401/05/02
سوگل "مامان میکائیل"
ایشالا راحت زایمان کنی عزیزم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- 🌹🌹🌹🌹ختم یاسین برای شفای یه بیمار محتاج 😞😞😞😞😞
- سوال غیربارداری از پزشک اوما ودوستان عزیزم🌹🌹🌹🌹
- 🌹🌹🌹🌹سوال غیر بارداری از پزشک عزیز
- نحوه گذاشتن عکس ازمایش در قسمت پرسیدن سوال
- 💥💥💥فووووررری🤭💥 تفسیر ازمایشات خون و ادرار🙏🙏🙏
- سونو انومالی جفت کدوم قسمته ؟
- راهنماي كيت تخمك گذاري
- کدوم کیت پررنگ تره ؟؟؟
- تاخیر در پریود و منفی شدن بی بی چک
- ivf وهزینه های آن



590

