سلام خانم دکتر مهربون و مامانای عزیز دخترم ۷ ماهشه گمانم سرما خورده خیلی بی تابی میکنه و بیقراره آب بینیشم میاد دور چشماشم قرمز شده و احساس میکنم گلوشم درد داره قبلا دکتر بردم واسش شربت بنفشه باریچ نوشت خاطرم نیست چه جوری و چه مقدار باید بهش بدم چکار کنم حال دخترم خوب بشه غذا هم نمیخوره قبلا خیلی قشنگ میخورد الان فقط شیر خودمو میخوره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



342
1401/05/01


