سلام خانم دکتر تو را خدا زودتر جواب بدید 😭😭😭 دارم میمیرم از تب و لرز و بدن درد وحشتناک باید چکار کنم چی بخورم برم متخصص داخلی
خانما اگه زحمتی نیست برای سلامتی بچه م صلوات بفرستید 😭
پرسش (1401/05/01):
حال وخیم در بارداری
1076
191
1401/05/01
سوال کننده
95
1401/05/01
سوال کننده
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
38
1401/05/01
yase zahra
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
0
1401/05/01
سوال کننده
نمیتونم راه برم بدنم بی حس انگاری
0
1401/05/01
yase zahra
نگران نباش عزیزم قرص استامینوفن ساده بخور خوب میشی
0
1401/05/01
yase zahra
منم ۳۳ هفته بودم اینطور شدم ۲۴ ساعت حالم بد بود فقط استامینوفن خوردم
1
1401/05/01
سوال کننده
انشاءالله ممنون گلم
0
1401/05/01
سوال کننده
رفتید متخصص
0
1401/05/01
yase zahra
نه عزیزم زنگ زدم دکتر گفت فقط استامینوفن ساده بخور
0
1401/05/01
zahra m
بره دکتر سرم وصل نمیکنن؟
0
1401/05/01
hana ۱۳۸۰
برو دکتر صدرصد ی آمپول یا سرم بی ضرر میزنن
0
1401/05/01
مریم گلی
منم همینجوری شده بودم تازه حالت تهوع هم داشتم دیروز رفتم بیمارستان سرم وامپول زده سرحال شدم
0
1401/05/01
مامان بچه ها m
سلام منم دقیقا دیروز اینجور شدم فقط تب و لرز داشتم و فقط خابم میومد هیچ قرصی ام نخوردم شب ک خابیدم دیگ صبح خداروشکر بهتر شدم
0
1401/05/01
مامان بچه ها m
دوروز قبلم البته ی کم گلوم سوز میزد
0
1401/05/01
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
برو دکتر سرم تقویتی میزنن بهت
استامینوفن ساده هم بخور
ایشالله که زودی خوب بشی
استامینوفن ساده هم بخور
ایشالله که زودی خوب بشی
0
1401/05/01
Mary 👨👩👦
من تو تاپیک قبل ازتون ی سوال پرسیدم
میشه جواب بدید
میشه جواب بدید
0
1401/05/01
فاطمه دواتخواه
خب حالت بده چرا نمیری دکتر؟
0
1401/05/01
فاطمه دواتخواه
من ۳۶ هفته کرونای دلتا گرفتم مثل شما شدم بستریم کردن . تحت نظر بودم مرتب هم خودم هم بچه. مرتب نوار قلب میگرفتن ازم وان اس تی. ۳۸ هفته هم دکتر دستور سزارین اورژانسی داد بخاطر وضعیت بچه دو روز بعدش هم خودم مرخص شدم
0
1401/05/01
فاطمه دواتخواه
بنظرم چون تب داری ریسک نکن. الان پاشو برو بیمارستان. شما هفته های آخری. اگه مشکلی باشه سزارین میشی
0
1401/05/01
zahra s
برو بیمارستان هفته ۳۷هستی
0
1401/05/01
zahra s
ریسک نکن حتما برو بیمارستان
1
1401/05/02
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
سریعا همین حالا به بیمارستان برای سرم درمانی و نظارت بر شرایط و ضربان قلب جنین مراجعه کنید و فعلا بابت تب نیز استامینوفن ساده مصرف نمایید، نگران نباشید عزیزدلم با مراجعه له موقع و نظارت مشکلی رخ نمیدهد اما اجازه ندهید این حال بد بدون درمان بماند 💜
سریعا همین حالا به بیمارستان برای سرم درمانی و نظارت بر شرایط و ضربان قلب جنین مراجعه کنید و فعلا بابت تب نیز استامینوفن ساده مصرف نمایید، نگران نباشید عزیزدلم با مراجعه له موقع و نظارت مشکلی رخ نمیدهد اما اجازه ندهید این حال بد بدون درمان بماند 💜
0
1401/05/02
سوال کننده
خانم دکتر جان این سرم را دادن ضرر نداره
0
1401/05/02
سوال کننده

0
1401/05/02
سوال کننده

0
1401/05/02
سوال کننده
اومدم خونه بزنم بیمارستان خیلی شلوغ و آلوده بود
0
1401/05/02
پزشک اوما
جان دلم سرم موردی ندارد ویتامین ب هم موردی ندارد اما نام آمپول دیگر مشخص نیست
0
1401/05/02
سوال کننده
استامینوفن عزیزم
0
1401/05/02
سوال کننده
و اینکه تازه از یک ساعت پیش سرفه هام شروع شدن از دیشب دوبار رفتم دکتر سرفه نداشتم
0
1401/05/02
سوال کننده
دکتر جان تا دیشب حرکات بچه خیلی خوب بود از صبح خیلی ضعیفه ممکنه از استامینوفن باشه ؟ یا دلیل دیگه ای نگران شدم
0
1401/05/02
پزشک اوما
مشکلی ندارد جان دلم تزریق کنید.
بابت سرفه ها دیفن هیدرامین هر 8 ساعت یک قاشق بخورید.
اما در مورد حرکات دلبندتان اگرچه استامینوفن میتواند کمی تاثیرگذار باشد، اما یک وعده غذایی یا یک خوراکی خیلی شیرین بخورید، برای 20 تا 30 دقیقه صبر کرده و سپس به پهلوی چپ دراز بکشید و دستتان را روی شکم بگذارید. حرکات جنین را طی این نیم ساعت بشمرید، اگر 3 حرکت احساس کردید خوب است و اگر حس نکردید، برای نیم ساعت دیگر صبر کنید و اگر طی مجموع یک ساعت 5 حرکت خوب احساس کردید، مشکلی نیست جان دلم و در غیر این صورت باید جهت انجام تست nst به بیمارستان مراجعه کنید ❤️❤️
بابت سرفه ها دیفن هیدرامین هر 8 ساعت یک قاشق بخورید.
اما در مورد حرکات دلبندتان اگرچه استامینوفن میتواند کمی تاثیرگذار باشد، اما یک وعده غذایی یا یک خوراکی خیلی شیرین بخورید، برای 20 تا 30 دقیقه صبر کرده و سپس به پهلوی چپ دراز بکشید و دستتان را روی شکم بگذارید. حرکات جنین را طی این نیم ساعت بشمرید، اگر 3 حرکت احساس کردید خوب است و اگر حس نکردید، برای نیم ساعت دیگر صبر کنید و اگر طی مجموع یک ساعت 5 حرکت خوب احساس کردید، مشکلی نیست جان دلم و در غیر این صورت باید جهت انجام تست nst به بیمارستان مراجعه کنید ❤️❤️
0
1401/05/02
سوال کننده
ممنون از پاسخگویی تون زندگیتان سرشار از نگاه پر مهر خدا♥️💓🌹
0
1401/05/02
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل مهربان ، ممنونم از دعای زیباتون و امیدوارم که در پناه امن خدا هرچه سریعتر بهبودی کامل حاصل گردد ❤️❤️❤️
0
1401/05/02
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1401/05/03
سوال کننده
خانم دکتر جان این جواب ازمایشمه دیشب گرفتم
0
1401/05/03
سوال کننده

0
1401/05/03
سوال کننده

0
1401/05/03
پزشک اوما
سلام مامان جان
فشار خون آخرین بار کی کنترل شده ؟
فشار خون آخرین بار کی کنترل شده ؟
0
1401/05/03
سوال کننده
پریشب 11 بود
0
1401/05/03
سوال کننده
تا 12 هم رفته
0
1401/05/03
پزشک اوما
عزیزم الان چه داروهایی دریافت میکنید؟
0
1401/05/03
سوال کننده
فقط کلسیم و اهن
0
1401/05/03
سوال کننده
خانم دکتر من الان گلوم زخم شده تا گوشهام
گلوم عفونت شدید داره چکار کنم میخوابم دماغم میگیره صدام هم در نمیاد به سختی حرف میزنم دیگه جونی برام نمونده
برای بچه ضرر نداره؟
دارو چی بخورم؟
گلوم عفونت شدید داره چکار کنم میخوابم دماغم میگیره صدام هم در نمیاد به سختی حرف میزنم دیگه جونی برام نمونده
برای بچه ضرر نداره؟
دارو چی بخورم؟
0
1401/05/03
سوال کننده
نه ماهه دارم زحمت میکشم خیلی نگران بچه م
0
1401/05/03
پزشک اوما
مامان جان نکته اول اینکه در آزمایش ادرار دفع پروتئین داشتید، به بیمارستان مراجعه کنید آزمایش ادرار 24 ساعته انجام شده و فشارتان تحت کنترل باشد. برحسب نتیجه آزمایش ادرار ، آنتی بیوتیک هم لازم است اما چون همزمان مشکل گلو دارید بهتر است اول معاینه شوید در صورت موافقت سفیکسیم 400 میلی گرم آغاز شده و روزی یک عدد تا یک هفته مصرف کنید 🌸
0
1401/05/03
سوال کننده
چشم ممنون
0
1401/05/04
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا عزیزم ❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




