آزی بتا هورمون بارداریه خب باید بالا باشه دگ
آره میدونم میگم طبیعیه ینی
سلام به روی قشنگتون مامان جان
وقتتون بخیر 💜
عزیزم خوشبختانه در غربالگری مرحله دوم سطح مارکرهای بیوشیمیایی شامل FBHCG, PAPP_A, AFP, HCG, UE3 و INhibin_A همگی طبیعی بوده (تیتر بتا هم طبیعی است جان دلم) و ریسک محاسبه شده برای سندروم های ژنتیکی تریزومی ۲۱ و تریزومی ۱۸ و SLOS و اختلالات ساختاری لوله عصبی یعنی OSB نیز کم خطر و منفی است. صرفا سونوگرافی آنومالی اسکن را مانند تمام مادران انجام دهید🌹🌹
خانم دکتر ببخشید امکانش هست وقتی دوتا غربالگری من سالم بودن آنومالی مشکل داشته باشه؟
مامان گل آنومالی سلامت اندام ها و ساختارهاي بدن را ارزیابی میکند و غربالگری مرتبط با بیماری های ژنتیکی است مجموعا دو بررسی مجزا هستند و بله مثلا اگر خدای نکرده مشکلی در اندام ها یا شکاف کام و لب وجود داشته باشد در غربالگری که قابل تشخیص نیست سونوگرافی توان تشخیص دارد اما انشالله که هیچ جنینی دچار مشکل نباشد ❤️
ممنون خانم دکتر لطف کردین خیلی ممنون از پاسخگویی شما 😘😘❤❤🌹🌹
خواهش میکنم عزیزجانم 🌸❤️🌸