سلام من از ۶ ماهگی قطره پدیا بست میدم ب پسرم دکترش اصلا نگفت یخچالیه داروخونم نگفت حتی🤦🏼♀️ امروز خیلی اتفاقی دیدم نوشته یخچالیه حالا چی میشع🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🥺🥺🥺🥺🥺