سلام دکتر جان من مادر سه دختر هستم و شنیدم برای بارداری پسر روز تخمک گداری اقدام کنم و موقع باردای دخترام بعد پاک شدن پریود اقدام میکردم که راحت باردار میشدم و بدون مشکل بودسال قبل اقدام به بارداری کردم و بعد ۶ ماه باردار شدمو دوره هام ۲۸ روزی هست و من ۱۴ دوره روز تخمک گداری مراقبت داشتم و اخر برج ۱۲ یعنی ۲۳ دوره یعنی ۶ روز مونده به مریضی بعدی لک دیدم و به دکتر مراجعه کردم و دکتر گفت مشکوک به به بارداری هستی و همون روز یه سننو و ازمایش دادم که مثبت بود و ساک بارداری رویت شد و لکه بینی ادامه داشت شیاف استفاده میکردم بعد یه هفته ای به خون ریزی شبیه پریود با رنگ روشن افتادم که تقریبا میشد ۳ هفته که باردارم که ساک باردای سقط شد یعنی ۵ فروردین ۱۴۰۱وبعد سه ماه یعنی ۲۳ تیر روز تخمک گداری دوباره اقدام کردم وروز ۲۲ دوره باز هم خوابی داشتم و یکم دخول عمیق بود بعد این که به سرویس رفتم متوجه شدم مایه منی که خارج شده رنگ صورتی داره و از همون ۲۲ دوره هر دو و سه روز یه بار یه لکه خون با رنگ تیره میبینم که بازم میشه یه ۷ روز مونده به پریود بعدی . بنظرتون میشه باردار بودم واون دخول عمیق باعث سقط یا لک شده و ازتون میخوام برای تقویت رحم و تخمدان چه دارویی مصرف کنم تا ماه بعد جواب بگیرم و بارداری بدون استرس مشکل داشته باشم ایا میشه روز تخمک گداری که اقدام میکنم تخمدانم یا تخمکی که آزاد میشه مشکل داشته باشه خواهشا راهنماییم کنید شرمنده این قدر طولانی شد ممنون از جواب دهیتون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



517
1401/05/01




