سلام خانم دکتر عزیز تیروییدبارداری داشتم ۳/۶بود دکتر داخلی برام لووتیروکسین تجویز کرد روزی نصف قرص خوردم بمدت دوماه آزمایش جدید دادم تیروییدم شده ۲/۷ دکتر داخلی گفته نرمال شده الان، یادم رفت ازدکتربپرسم ک قرص رو ادامه بدم یا نه ؟ میخاستم نظرشمارو بدونم، آیا مصرف روزی نصف قرص رو ادامه بدم یا قطع کنم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



320
1401/05/01




