Ooma
پرسش (1401/05/01):

تیروئید در دوران بارداری

سلام خانم دکتر عزیز تیروییدبارداری داشتم ۳/۶بود دکتر داخلی برام لووتیروکسین تجویز کرد روزی نصف قرص خوردم بمدت دوماه آزمایش جدید دادم‌ تیروییدم شده ۲/۷ دکتر داخلی گفته نرمال شده الان، یادم رفت ازدکتربپرسم ک قرص رو ادامه بدم یا نه ؟ میخاستم نظرشمارو بدونم، آیا مصرف روزی نصف قرص رو ادامه بدم یا قطع کنم؟

تیروئید در دوران بارداری
تیروئید در دوران بارداری
سلام به روی قشنگتون مامان گل
به مصرف قرص ادامه دهید زیرا با با مصرف لووتیروکسین این نتیجه حاصل شده است اما در مورد دوز حتما با پزشک تجویز کننده آن مشورت کنید 💜
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.