من یه ماهه به صورت نامرتب غذای بچمو شروع کردم تو این مدت 5 بار بهش فرنی یا آب برنج یا برنج له شده دادم هربار 2 ساعت بعدش تا دوروز کامل بالا آورده و تب کرده مشکل چیه چیکار باید کنم چیز دیگه ای فعلا غیر برنج بهش ندادم و اینکه شیرخشک و شیر خودمو میخوره البته شیر خودم کمتر شده... و دختر بزرگترمم مدام استفراغ میکرد وقتی بچه تر بود نمیخام باز اونو تکرار کنم تو خونه چه راه حلی دارین؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



496
1401/05/01




