سلام مامان جان به روی قشنگتون
آزمایش ارسال نشده است
هرچی سعی میکنم نمیاد تصویرش
عزیزم در پشتیبانی بگویید تا به شما کمک کنند

ازمایش ادرار رو تفسیر کنید لطفا
عزیزم این آزمایش ادرار صرفا برای بررسی دفع پروتئین بوده که مشکلی هم ندارد. مساله خارش مجزا است. ترشحات واژینال چه ویژگی دارند ؟ خارش در چه ناحیه دارید؟
در ناحیه خارج واژنم خارش دارم بالای خروسک به اصطلاح و روی لبه هاش هم چند تا جوش سر سفید پماد هیدروکورتیزون استفاده کردم هیچ تاثیری نداشته بعضی ها میگن ب خاطر گرمی سر نوزاده که اخرای بارداریه ولی فکر نکنم طبیعی باشه چون خیلی زیاده
عزیزم هیدروکورتیزون مناسب نیست، پماد موضعی کلوتریمازول بزنید ، اگر خارش کاهش پیدا کرد، پماد واژینال کلوتریمازول شبی یک اپلیکاتور تا 7 شب استفاده کنید ، اما اگر بهتر نشد برای ارزیابی باتوجه به جوش ها حتما مراجعه کنید
ای جان قدم نورسیده مبارکتان باشد مامان گل ❤️❤️