سلام وقتتون بخیر
من ی چند روزیه به ندرت درد پریودی میگیرم هیچ لکه بینی و علامت دیگه ای ندارم دو روز پیش هم سنو وزن دادم گفت همه چی خوبه به نظرتون تو هفته من مشکل از چی میتونه باشه فعالیت زیاد هم ندارم
پرسش (1401/04/30):
هفته ۳۲ بارداری و درد پریودی
2287
13
1401/04/30
سوال کننده
0
1401/04/30
مامان بچه ها m
سلام خوبی من راستش استخونای واژنم درد میگیره جدیدا درد پریود در حد دو ثانیه هس شاید در روز
0
1401/04/30
مامان بچه ها m
من میگم شاید طبیعیه توی هفته های ما
0
1401/04/30
مامان بچه ها m
بازم بقیه بیان بگن
0
1401/04/30
سوال کننده
اره مدت زمانش کمه نهایت ۱۰ دقیقه مثل زمانی که میخواد خون پریودی دفع بشه
0
1401/04/30
مامان بچه ها m
ان شاالله ک چیزی نیست و به امید خدا این چند هفته ام بسلامتی ازش عبور کنیم
0
1401/04/30
سوال کننده
انشالله
0
1401/04/31
پزشک اوما
سلام جان دلم
وقتتون بخیر 🌷
دردتان با گذشت زمان طی این چند روز بیشتر شده؟
با تغیبر وضعیت و استراحت بهبود پیدا می کند ؟
وقتتون بخیر 🌷
دردتان با گذشت زمان طی این چند روز بیشتر شده؟
با تغیبر وضعیت و استراحت بهبود پیدا می کند ؟
0
1401/04/31
سوال کننده
نه درد از بین میره
بله با استراحت رفع میشه
نمیدونم دقیقا چطور میشه که بعضی مواقع درد داره
بله با استراحت رفع میشه
نمیدونم دقیقا چطور میشه که بعضی مواقع درد داره
0
1401/04/31
پزشک اوما
عزیزم بنابراین جای نگرانی نیست، تمرکز و استراحت خود را افزایش دهید هرگاه متوجه شدید درد هایتان روند رو به افزایش دارد و با استراحت یا تغییر وضعیت بهتر نمیشود حتما جهت بررسی به بیمارستان مراجعه کنید 💜
1
1401/04/31
سوال کننده
ممنونم عزیزم
0
1401/04/31
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل 💜💜
0
1401/04/31
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




