دکتر عزیز اوما و خانوما سلام، من چند روز پیش ترشح زیاد زرد داشتم که یه کمم آخرش سبز شد، بهم دکتر سیفیکسیم ۴۰۰ داد
خارش یا سوزشم نداشتم
زیر دلم یه کم درد میکرد
الان ۱۰ روزه که خوردم سیفیکسیم رو اما انگار خوب نشدم امروز خیلی خیلی کم ترشح سبز دیدم
یعنی خوب نشدم؟
نمیدونم چیکار کنم روزی ۱۰ ۱۲ لیوانم آب میخورم😔
اگه کسی تجربه ای داره بهم بگه لطفاً
پرسش (1401/04/30):
ترشح سبز در بارداری
460
11
1401/04/30
سوال کننده
0
1401/04/30
سوال کننده
و اینکه حتی لباس زیرم نمیپوشم توی خونه
0
1401/04/31
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
همچنان دل درد دارید؟
همچنان دل درد دارید؟
0
1401/04/31
سوال کننده
نه دل دردم خوب شده البته من هماتوم هم داشتم دو هفته پیش که سونوگرافی کردم الان نمیدونم جذب شده یا نه، دل دردم بهتر شده بود خیلی اما امروز گوشه سمت چپ دلم ی کم درد گرفت
0
1401/04/31
سوال کننده
و اینکه خانوم دکتر من آندومتریوز تخمدان چپ هم دارم، متاسفانه برای همین نمیتونم خودمم تشخیص بدم این درد از عفونته یا از کیستم 😔
0
1401/04/31
پزشک اوما
عزیزم سوالات به ترتیب پاسخ داده شده و اصلا نیازی به طرح در پشتیبانی نیست.
بابت ترشح پماد واژینال کلیندامایسین 2 درصد شبی یک اپلیکاتور تا 7 شب استفاده کنید اما دقت کنید که اپلیکاتور بیشتر از یک بند انگشت وارد واژن نشود و اگر طی گذشت 3 روز از شروع درمان روند رو به بهبود مشاهده نشد یا شرایط خدای نکرده بدتر شد یا حتما مراجعه کنید.
اما در مورد دردتان، درد زیر دل دارید یا درد سمت چپ؟ این نکات کوچک مهم هستند، با گذشت زمان درد شدت پیدا کرده ؟ با استراحت و تغییر وضعیت بهبود پیدا می کند ؟ یبوست یا نفخ ندارید ؟
بابت ترشح پماد واژینال کلیندامایسین 2 درصد شبی یک اپلیکاتور تا 7 شب استفاده کنید اما دقت کنید که اپلیکاتور بیشتر از یک بند انگشت وارد واژن نشود و اگر طی گذشت 3 روز از شروع درمان روند رو به بهبود مشاهده نشد یا شرایط خدای نکرده بدتر شد یا حتما مراجعه کنید.
اما در مورد دردتان، درد زیر دل دارید یا درد سمت چپ؟ این نکات کوچک مهم هستند، با گذشت زمان درد شدت پیدا کرده ؟ با استراحت و تغییر وضعیت بهبود پیدا می کند ؟ یبوست یا نفخ ندارید ؟
0
1401/04/31
سوال کننده
مرسی خانوم دکتر
از دیروز تا حالا دیگه ترشح سبز نداشتم فقط دیروز بود الان بازم استفاده کنم کلیندامایسین؟ یا اینکه وایسم اگر باز تکرار شد؟
چون دقیقا دیروز قرص سیفیکسیمم تموم شد
و اینکه درد زیر دل سمت چپ بود انگار که با سوزن میزنن به شکمم و گاهی هم خود زیر دلم سمت چپ درد میگرفت ، و با استراحت برطرف شد
اگر بشینم بازم درد میگیره برای همین دراز میکشم
نه یبوست و نفخ هم ندارم
از دیروز تا حالا دیگه ترشح سبز نداشتم فقط دیروز بود الان بازم استفاده کنم کلیندامایسین؟ یا اینکه وایسم اگر باز تکرار شد؟
چون دقیقا دیروز قرص سیفیکسیمم تموم شد
و اینکه درد زیر دل سمت چپ بود انگار که با سوزن میزنن به شکمم و گاهی هم خود زیر دلم سمت چپ درد میگرفت ، و با استراحت برطرف شد
اگر بشینم بازم درد میگیره برای همین دراز میکشم
نه یبوست و نفخ هم ندارم
0
1401/04/31
پزشک اوما
لباس زیر را منظم تعویض کنید، اگر تکرار شد آنگاه استفاده کنید. و میزان استراحت خود را افزایش دهید دردی که با استراحت برطرف میشود جای نگرانی ندارد 🌸
1
1401/04/31
سوال کننده
خیلی ممنونم تشکر خانوم دکتر عزیز 😍💜
0
1401/04/31
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیز مهربانم 🌸💜🌸
0
1401/04/31
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- آیا ترشحات چسبناک و غلیظ نشانه عفونت است ؟
- سلام میخواستم بپرسم آیا عفونت مانع بارداری میشه؟
- سلام بچه ها و دکتر جان
- دندونم عفونت کرده چیکار کنم خوب شه
- آیا عفونت واژن دارم؟
- چشم دخترم باز عفونت داره لطفا کمک کنید
- عفونت در هفته ششم
- سلام.ی ژل واژینال خوب برا عفونت رحم بهم معرفی کنین
- عفونت ادراری در هفته 10
- خانوما میشه بگین چیکار کنم عفونته یا بارداری




