سلام عزیزم انشالا که خیر هست نگران نباش منم همش کمر درد دارم به دکترم گفتم گفت طبیعی هست رحم چون داره جا باز میکنه فشار میاد به شکم و رحم و کمر البته بازم شما از پزشکتون بپرس منم سونو انومالی ۹ مرداد دارم
سلام برم سونو بعدش میگم چند روز پیش رفتم سونو واسه جنسیت معلوم نشد وقت واسه انومالی دادن
دقیقا منم این شکلی بودم تا اخرشم خ ب نشدم
سلام جانم
عزیزم دردتان با گذشت زمان شدت پیدا کرده ؟ با تغییر وضعیت و استراحت بهبود پیدا می کند ؟
استراحتم زیاد شده
دردهام روز ب روز بیشتر میشه
رعایت زیاد میکنم نزدیکی ندارم پیاده روی پله زیاد نمیرم
عزیزم اگرچه درد در لگن میتواند بدلیل بزرگ شدن رحم و خروج آن از محوطه لگنی کاملا طبیعی باشد اما چون دردها با استراحت بهتر نمیشوند لازم است شیاف را را هر 12 ساعت یکی استفاده کرده و یا سونوگرافی آنومالی اسکن را زودتر با هدف ارزیابی طول سرویکس انجام دهید یا همین فردا به پزشک خود مراجعه کنید🌸
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم مامان گل ❤️❤️