من هنوزم میدم
بله باید دکتر عوض کنه
پسرمن هم دارو میخوره هم شیرخشک بیومیل ای آر هنوز بالا میاره ولی نسبت به قبل خیلی کمتر شده منم خاستم دیگه بهش شیرخشک معمولی بدم اسهال شد دکتر شیرخشک ال اف داد خیلی بالا مباوورد دیگه پشیمون شدم که عوضش کنم دکتر هم گفت فعلا همون بیومیل ای آر بده
بیومیل ای ار ها مثل شیر خشک های معمولی ۱ و ۲ اینا داره ؟
نه عزیرم فقط یه مدل هستش یک و دو نداره
من که قبلامیدادم داشت یک ودو
تو گوگل زدم . فقط یه مدل اورد . یک و دو نیاورد
اصولا با شروع کمکی تموم میشه و در بدترین حالت تا یکسالگی .
پسر من تا ده ماهگی خورد چون با شروع کمکی هم باز رفلاکس داشت بعد . دکتر گفت ساده اشو بده خداروشکر خوب بود و خوب شده ولی بازم تو تغذیه اش مراعات میکنم خیلی چیزارو نمیدم
نه کلا آنتی رفلاکسن و ۱ و ۲ ندارن همون یدونه اس
چیارو نمیدی تو تغزیه اش ؟
من حالا از اخرای شهریور شروع میکنم غذا کمکی رو
سلام به روی قشنگتون مامان جان
باید منتظر باشید تا پزشک برحسب شرتیط دلبندتان در رابطه با زمان تعویض شیرخشک تصمیم بگیرد🌸