سلام دیشب اب جوش ریخت روشکمم سوخته یکم چیکارکنم زودترخوب بشه؟
0
1401/04/30
سوال کننده

0
1401/04/30
hana ۱۳۸۰
وای آن یکمه اووی دلم ضعف رف
1
1401/04/30
hana ۱۳۸۰
پماد آلفا بزن و زینک اکساید
0
1401/04/30
سوال کننده
☹️☹️☹️
0
1401/04/30
hana ۱۳۸۰
آلفا بزن دیگ جاش نمونه
0
1401/04/30
سوال کننده
رژودرم داشتم زدم بهش ولی انگارتاثیرنداره🙁
0
1401/04/30
hana ۱۳۸۰
با یبار ک نمیش۶
0
1401/04/30
سوال کننده
ازدیشبه دارم میزنم
0
1401/04/30
hana ۱۳۸۰
سوختگی میبینم دلم غش میره ضعف میره
آلفا بزن یا هم خوب سیب زمینی رو برش بزن بزار خوب خنک شه
آلفا بزن یا هم خوب سیب زمینی رو برش بزن بزار خوب خنک شه
0
1401/04/30
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1401/04/30
Faezeh salehi
روغن حیوانی نداری بزنی از این روغن زردا
1
1401/04/30
Faezeh salehi
کاش همین که اب جوش ریخت نمک میزدی لاعقل تاول نزنه
0
1401/04/30
سوال کننده
چرادارم مامانم برازایمانم گرفته
0
1401/04/30
سوال کننده
نمیدونستم تازه اینجاتاول هاشوخالی کردم اب زیرشو
0
1401/04/30
Faezeh salehi
از اون بزن که خیلی خوبه
0
1401/04/30
Faezeh salehi
وای عزیزم الان میسوزه 🥲مواظب خودت باش دیگه
0
1401/04/30
سوال کننده
صب امتحان میکنم
0
1401/04/30
سوال کننده
نه پوستشونکنم فقط باسوزن ابشوخالی کردم😂
0
1401/04/30
سوال کننده
نکندم
0
1401/04/30
فریماه ..
خوبکاری کردی اب بمونه عفونت میکنه
پماد روغن ماهی بزن زود خوب میشه
پماد روغن ماهی بزن زود خوب میشه
0
1401/04/30
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
پماد ژانوهیل بگیر بزن خوب میشه ،عفونت نونه خدایی نکرده الهی بگردم حواست کجا بوده چرا مراقب نبودی🥺🥺میسوزه الان خیلی🥺
0
1401/04/30
معصومه جلالی
الهی
همسایه ما مثل شما آخر بارداری شکمش سوخت با آب سماور
ولی یه کم عمیق ترازشما بود
طفلک بچه ها دنیا آمد سوختگی داشت😔
اگه خودم نمیدیدم باورنمیکردم
همسایه ما مثل شما آخر بارداری شکمش سوخت با آب سماور
ولی یه کم عمیق ترازشما بود
طفلک بچه ها دنیا آمد سوختگی داشت😔
اگه خودم نمیدیدم باورنمیکردم
0
1401/04/30
روژین غلامی
نگاهکن عزیز فقط پماد اد چشمی بزن
0
1401/04/30
روژین غلامی
نه جاش میمونه خوبم میشه
0
1401/04/30
سمیه 💙
روغن کنجدهم خوبه
0
1401/04/30
سمیه 💙
نه چیزی نیست ان شاءالله، ،،سوختگیش خیلی سطحیه،استرس نگیره بنده خدا
0
1401/04/30
سمیه 💙
برااستفاده ازهرپمادی بجزویتامینا بایدازدکترت اجازه بگیری چون بالاخره موادشیمیایی دارن،،،پمادسیلورسولفادیازین عالیه واسه سوختگی،بعدش روغن کنجد،اماحتماازدکترت اجازه بگیرشایدصلاح ندونست گلم
0
1401/04/30
سوال کننده
عی بابا🤦♀️ازمن زیادعمقی نیست
0
1401/04/30
سوال کننده
اومدم کتری پراب کنم نمیتونم چراازشیرش یه دفع اب اومدریخت روشکمم
0
1401/04/30
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
عزیزم خدا بد ندهد و امیدوارم که خیلی سریع بهبود پیدا کنید، اگر سوختگی عمیق نیست از پماد آلفا کمک بگيريد اما توقف معجزه نداشته باشید درمان کامل زمان میبرد و باید صبور باشید 🌸
عزیزم خدا بد ندهد و امیدوارم که خیلی سریع بهبود پیدا کنید، اگر سوختگی عمیق نیست از پماد آلفا کمک بگيريد اما توقف معجزه نداشته باشید درمان کامل زمان میبرد و باید صبور باشید 🌸
1
1401/04/30
سوال کننده
ممنونم عزیزم😘
0
1401/04/30
پزشک اوما
خواهش میکنم مهربان بانو ❤️❤️
0
1401/04/30
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- لکه های سیاه رنگ دور چشم در بارداری ، چه زمانی از می رود؟
- له شدن ران پا مث سوختگی
- پماد خوب برای سوختگی
- خواهر زادم وقتی ادرار میکنه جیغ و گریه میکنه
- خیلی دلم کباب شده😭
- ریخت مدام بزاق دهان
- سوختگی نوزاد تورو خدا کمک کنید
- برای جای سوختگی با بخار اب جوش ..؟!
- سلام خانوما واسه سوختگی سقف دهان چیکار میشه کرد
- قطره اهن / پماد سوختگی



1558

