سلام خدمت دکتر اوما و اومایی های عزیز.از وقتی واکسن ۴ماهگی دخترمو زدم درست شیر نمیخوره شاید ۴الی ۵ ساعتی یبار شیر بخوره.از چی میتونه باشه
0
1401/04/28
سوال کننده

0
1401/04/28
سوال کننده
از دیشبم اصلا شیر نخورده😒
0
1401/04/28
yasi
اضافه وزنم داره که🥲😅فسقل بچه
0
1401/04/28
سوال کننده
چه فایده که شیر نمیخوره
0
1401/04/28
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
عیبی نداره گاهی بچه ها چندروزی و بد قلقی میکنن خوب میشن
0
1401/04/28
سوال کننده
میترسم ضعیف بشه بچم
1
1401/04/28
سوال کننده
تو خواب میخوره شیر فقط
0
1401/04/28
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
نه چیزی نمیشه عزیزم نگران نباش .
پسر منم از ۴ ماهگی ی مدت کم شیر میخورد ،بعد باز خوب شد
پسر منم از ۴ ماهگی ی مدت کم شیر میخورد ،بعد باز خوب شد
0
1401/04/28
سوال کننده
فک کنم بچمو چشم زدن از بس گفتن ایجوره اوجوره
0
1401/04/28
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
براش اسپند دود کن . صدقه بزار .
هی ام ازش تعریف نکن پیش کسی🧿❤🌸
هی ام ازش تعریف نکن پیش کسی🧿❤🌸
0
1401/04/28
سوال کننده
خاک بر سرم
0
1401/04/28
سوال کننده
انگار کلا از سینم سیر شده
0
1401/04/28
سوال کننده
سینمو بزور میگیره
0
1401/04/28
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
دورازجونت .
اونجوری نگو . طبیعیه ی مدت این جوری میشن .
نگران نباش
ناامید نشو هروقت شد امتحان کن ک بخوره 🌸🌸
اونجوری نگو . طبیعیه ی مدت این جوری میشن .
نگران نباش
ناامید نشو هروقت شد امتحان کن ک بخوره 🌸🌸
0
1401/04/28
سوال کننده
هی تو بهداشت میگفتن بچه با شیر مادر نباید اینقد وزن بگیره
0
1401/04/28
سوال کننده
میترسم شیرم خشک بشه
0
1401/04/28
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
این بهداشتیا رو بزارن فقط چرت و پرت بگن یا میگن زیاده یا میگن کمه
ماشالله بهش ،شیرت خوبه خداروشکر
استرس نگیر الکی هیچی نمیشه
ماشالله بهش ،شیرت خوبه خداروشکر
استرس نگیر الکی هیچی نمیشه
0
1401/04/28
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
نه فکر منفی نکن و نگو این حرفو چون میگن شیر قهر میکنه هی بگی شیرم خشک میشه و ندارم و نمیخوره اینا .
همون ۳ ،۴ ساعتم بخوره بسشه دیگه بزرگتر شده شیرت غلیظ تره بیشتر سیر میمونه
اصن نگران نباش❤🌸
همون ۳ ،۴ ساعتم بخوره بسشه دیگه بزرگتر شده شیرت غلیظ تره بیشتر سیر میمونه
اصن نگران نباش❤🌸
0
1401/04/28
سوال کننده
آره خیلی آشغالن حالم ازشون بهم میخوره
0
1401/04/28
سوال کننده
خدا کنه درست بشه وگرنه دق میکنم
0
1401/04/28
zahra sh
سلام من رفتم بهداشت گفتن حدود ۴ماهگی بچه ها بد شیر میخورن شیرخشکیش نکن...درست میشه...هروقت خورد بده...
پسر منم بد میگیره سینمو...میدوشم که شیرم کم نشه🥲
پسر منم بد میگیره سینمو...میدوشم که شیرم کم نشه🥲
0
1401/04/28
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
دکتر پسر من میگفت از 3 ماه تا 5 ماه بخاطر تکمیل شدن دستگاه گوارش بچه ها یه دوره ای بد شیر میخورن
چون منم پسرم همین حدودا سر شیر خوردن جونمو به لبم رسوند
چون منم پسرم همین حدودا سر شیر خوردن جونمو به لبم رسوند
0
1401/04/28
سوال کننده
آره منم میدوشم تا کم نشه شیرم
0
1401/04/28
سوال کننده
پس نمیخواد نگران باشم؟
0
1401/04/28
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
تا وقتی وزن گیری بچت نرمال هیچ نگران نباش
0
1401/04/28
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
چند روز از تزریق واکسن گذشته؟ شیر با شیشه نداده اید؟
چند روز از تزریق واکسن گذشته؟ شیر با شیشه نداده اید؟
0
1401/04/28
سوال کننده
سه روز از واکسن گذشته اوایل که وزن نمیگرفت دکتر گفت شیر دوشیده شده هم بده بهش منم کلا از سینم که شیر میدادم یه سینمم میدوشیدم میدادم بهش در کنار سینم تا الان هر دوتارو دادم بهش راحت میخورد ولی الان دوروزه بزور سینمو میگیره ولی با شیشه راحت میخوره
0
1401/04/28
سوال کننده
اگه از شیشه بخوام بگیرمش زیاد شیر سینمو نمیخوره منتظره شیشه رو بدم بهش
0
1401/04/29
پزشک اوما
عزیزم کمی بی اشتهایی بعد تزریق واکسن طبیعی است،صبوری کرده و تلاش کنید تا همچنان همان اول با سینه شیر بدهید و اگر نخورد در فاصله کوتاه تر امتحان کنید یعنی شیردهی با شیشه آخرین گزینه باشد، مجموعا فواصل شیردهی را کم کنید شرایط طی چند روز بهتر خواهد شد
0
1401/04/29
سوال کننده
خیلی ممنون دکتر جان😍
0
1401/04/29
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی ❤️
0
1401/04/29
پزشک اوما
stk: |~|12|~|192
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- نگرفتن سینه توسط نوزاد
- سزارین و کم بودن شیر و جای بخیه
- گریه نوزاد و بیقراری
- بالا آوردن نوزاد بعد از شیرخوردن
- تاریخ انقضا شیرخشک آپتامیل
- خانوما کیا از شیر خشک گیگوز استفاده کردن؟
- راه های افزایش شیرمادر
- استفاده ازعصاره مالت برای افزایش شیر
- استفاده ازعصاره مالت برای افزایش شیر
- حساسیت به پروتئین گاوی که میگن چجوریاس؟



448

