رفتم سونو ۶ هفته بود قلب داشت
4
1401/04/26
سوال کننده

3
1401/04/26
haanaaهانا j
ماشاالله تبریک میگم به سلامتی بغلش کنی
5
1401/04/26
الهه♡
خداروشکر عزیزم بسلامتی بگذرونی این دوران رو
1
1401/04/26
سوال کننده
دعام کنین ازپسش بربیام
1
1401/04/26
haanaaهانا j
ان شاالله که ب سلامتی دنیاش میاری
0
1401/04/26
haanaaهانا j
بچه کوچیک داری؟
1
1401/04/26
haanaaهانا j
دخترم ۳ سال و ۸ ماهشه . خیلی تنهاس من میخوان بخاطر دخترم برم تو اقدام
2
1401/04/26
سوال کننده
یک سالشه
2
1401/04/26
Nazi ❤🥰)
مبارکت باشه عزیزم
0
1401/04/26
bahareh s
عزیزم خیلی مبارک باشه خداخودش هدیه داده بهتون خودشم راهو آسان میکنه امیدت بخداباشه
1
1401/04/26
شادی 🌈
مبارک باشه
ایشالا خیره و ب سلامتی و راحتی میگذره 🌷
ایشالا خیره و ب سلامتی و راحتی میگذره 🌷
1
1401/04/26
عشقم پسرم😍♥🥰 💋
تبریک میگم گلم بسلامتی باشه انشالله
0
1401/04/26
سوال کننده
انشاالله قسمت خودت گلم
0
1401/04/26
سوال کننده
ممنون ازهمگی
1
1401/04/26
🌺 goli🌺 ❇
مبارکت باشه عزیزم
قطعا از پسش برمیای درسته سخته ولی باهم بزرگ میشن چند سال دیگه خودت لذت میبری.....
خدا خیلی دوست داشته که همچین هدیه ای بهت بخشیده
قطعا از پسش برمیای درسته سخته ولی باهم بزرگ میشن چند سال دیگه خودت لذت میبری.....
خدا خیلی دوست داشته که همچین هدیه ای بهت بخشیده
1
1401/04/26
مامان بچه ها m
خداروشکر عزیزم بسلامتی چقد خوشحالم ک بهش گفتی هدیه از طرف خدا واقعا اون هدیه هست 🌷😘
1
1401/04/26
سوال کننده
فداتون انشاالله قسمت همه آرزومندا
1
1401/04/26
ستاره بانو ...
برمیایی عزیزم
1
1401/04/26
ستاره بانو ...
منم دخترم همسن پسر شما بود ک فهمیدم باردارم
1
1401/04/26
ستاره بانو ...
خدا خودش کمک میکنه
0
1401/04/26
سوال کننده
فدات شم این یکی چیه دختریاپسر؟
0
1401/04/26
سوال کننده
انشاالله که بتونیم
1
1401/04/26
بانو ss
سلام عزیزم مبارکه ب سلامتی خدا برات حفظش کنه عزیزم...فدات شم چند روز بعد از پریودی رفتی تاریخ اوما و سونو با هم یکی بود؟
1
1401/04/26
راضیه~♡ ☆
عزیزم مبارکه انشالله صحیح و سالم بغل بگیریش 😍
1
1401/04/26
پزشک اوما
سلام مامان جان
مبارکتان باشد نگران نباشید این قطعا هدیه خدا است بنابراین با عشق آن را بپذیرید و جهت انجام آزمایشات ابتدایی بارداری مراجعه کنید ، مصرف منظم فولیک اسید را هم آغاز کنید 🌸
مبارکتان باشد نگران نباشید این قطعا هدیه خدا است بنابراین با عشق آن را بپذیرید و جهت انجام آزمایشات ابتدایی بارداری مراجعه کنید ، مصرف منظم فولیک اسید را هم آغاز کنید 🌸
1
1401/04/27
سوال کننده
ممنون
0
1401/04/27
پزشک اوما
خواهش میکنم 🌷
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- خانمای باردار لطفا...درد وسوزش واژن ... ایا عفونت هس؟؟؟
- خانمای باردار لطفا.....شیاف پروژسترون؟؟؟؟
- سلام کی یکهفته قبل پریود بی بی چک بارداریشو نشون داده؟
- دوسیای باردار لطفا....حالت تهوع شدید
- خانومایی ک باردارین شما قبل موعدتون درد پری داشتین؟
- لک بینی یه هفته بعد از پاکی
- کیا باپودراینوفولیک باردارشدن وجواب گرفتن🤔🤔🤔🤔🤔🤔
- سرگیجه و بتای پایین
- خانمای باردار لطفا راهنماییم کنید مراحل بعدی غربالگری اول
- توصیه های برای مادران باردار در مقابل با ویروس کرونا (ببخشید قصد ندارم که به کسی استرس وارد کنم فقط اطلاعات میخوام)



1448

