سلام خدمت پزشک عزیز.من خیلی هوس خربزه میکنم شاید روزی نصق یک خربزه رومیخورم.غذا دیگه نمیتونم بخورم.حالا یه جا خوندم میگن خطرناکه
0
1401/04/24
سوال کننده
دوستای اومایی اگر اطلاع دارید بگید بهم
0
1401/04/24
سوال کننده
الان ۴روزه دارم روزی نصف خربزه میخورم
0
1401/04/24
monireh shakoor
چ خطری داره؟
1
1401/04/24
monireh shakoor
دیابت اگ نداری بخور حالا سعی کن خیلی زیاده روی نکنی
0
1401/04/24
سوال کننده
اخه میگن طبعش گرمه
1
1401/04/24
سوال کننده
وگرنه خیلی دوست دارم
0
1401/04/24
monireh shakoor
اها.
0
1401/04/24
سوال کننده
نه خداروشکر ندارم دیابت
0
1401/04/24
monireh shakoor
خب بخور
0
1401/04/24
monireh shakoor
جگر میگن خیلی بدع آهنش زیاده من جاریم توعید قربان بارداربود نمیدونست جگر ضرر داره شاید ده روز همش پشت هم جگر خورد کبابی و سرخ شده خداروشکر چیزی نشد پسرش الان نزدیک ۵ماهه بدنیا اومده
0
1401/04/24
monireh shakoor
بنظرم خیلی حساس نباش من همش آناناس میخوردم میگفتن زایمان زودرس میارع
0
1401/04/24
سوال کننده
وای بدتر ازهمه استرسشه
0
1401/04/24
سوال کننده
من خیلی خربزه دوست دارم
0
1401/04/24
گلی .
بده؟ من چندبار خوردم تا حالا منتهی خودم یه کم حساسیت داشتم دیگه نخوردم، من نشنیدم بد باشه ولی زیاده روی هم نکنید دیگه قندش بالا هست
0
1401/04/24
مامان آروشا کوچولو
بخور بچت قشنگ میشه😀
0
1401/04/24
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
بخور من ک همه چی میخورم فقط زیاده روی نمیکنم .
0
1401/04/25
فاطمـه
خربزه هم خیلی طبع گرمی داره، هم قندش بالاست.
روزی نصف خربزه زیاده به نظرم 🙄💕
روزی نصف خربزه زیاده به نظرم 🙄💕
0
1401/04/25
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
زیاده روی در خوردن هر چیزی میتواند خطرساز باشد و با این روال در معرض خطر دیابت قرار می گیرید، بنابراین اصلا به این روال ادامه ندهید و به اندازه بخورید، تلاش کنید به جای آن غذا و مواد پروتئینی بخورید که برای جنین مفید هستند 🌷
زیاده روی در خوردن هر چیزی میتواند خطرساز باشد و با این روال در معرض خطر دیابت قرار می گیرید، بنابراین اصلا به این روال ادامه ندهید و به اندازه بخورید، تلاش کنید به جای آن غذا و مواد پروتئینی بخورید که برای جنین مفید هستند 🌷
0
1401/04/25
سوال کننده
خانوم دکتر من اصلا غذانمیتونم بخورم .عجیب هوس ترشی میکنم یکدفعه کلی آب سرکه یا ترشی میخورم
0
1401/04/25
سوال کننده
عاشق چیپس و پفک و نوشابه و اینجیزاام
0
1401/04/25
پزشک اوما
عزیزم با این روند هم مستعد دیابت خواهید بود هم دلبندتان خوب وزن نخواهد گرفت، چرا نمیتوانید غذا بخورید؟ تهوع دارید؟
0
1401/04/25
سوال کننده
اصلا بدم میاد از همه غذا ها تهوع میگیرم استفراغ ندارم ولی تهوع وافت فشار خییلی دارم خیلی که بتونم سرپا وایستم ۵دقیقه هست خانوم دکتر به بعدش چشمام سیاهی میره و تپش قلب میگیرتم
0
1401/04/25
سوال کننده
ازحال میرم
1
1401/04/25
پزشک اوما
بابت تهوع چه داروهایی میخورید ؟ با این تغذیه نامناسب این شرایط چای تعجب ندارد عزیزم
0
1401/04/25
سوال کننده
دارو هیچی ب۶ ودمیترون چون یوبوست میاره نمیخورم
0
1401/04/25
سوال کننده
من کشت ادرار دارم عفونت دارم وبابتش ترسیدم دارو استفاده کنم .این سرگیجه و بیحالی از عفونت هم میتونه باشه؟
0
1401/04/25
سوال کننده
stk: |~|11|~|108_col
0
1401/04/26
پزشک اوما
مامان جان ب 6 یبوست نمی آورد و دمیترون هم لزوما در تمام افراد منجر به یبوست نمیشود حتی اگر دچار یبوست شوید با اصلاح تغذیه میتوان با این مشکل مقابله کرد. اما با دیابت بارداری و مشکلاتی که بدلیل تغذیه نامناسب برای دلبندتان ایجاد میشود چه میکنید؟ عفونت ادراری درمان نشده هم منجر به زایمان زودرس و گاها عوارضی در جنین میشود چرا. میترسید داروی ایمن در بارداری استفاده کنید من معمولا مادری را دعوا نمیکنم اما شما در حق خودتان و جنین درون رحم تان واقعا ظلم میکنید، الان زمان تشکیل شدن سلول های مغزی است آن وقت شما به جای رساندن انرژی مناسب سرکه و پفک میخورید؟ به جای درمان عفونت صبر میکنید ؟ می دانید بسیاری از اختلالات یادگیری دوران مدرسه و آینده ریشه در تغذیه نامناسب مادر در بارداری دارد؟ لطفا نسبت به شرایط خود و سلامت فرزندتان مسئولانه تر عمل کنید جانم خواهرانه میگویم این روال اصلا مناسب نیست
0
1401/04/26
سوال کننده
ممنونم از اینکه وقت میزارید پزشک عزیزم
0
1401/04/26
سوال کننده
برای عفونت چی بخورم دارو
0
1401/04/26
پزشک اوما
عزیزم کی آزمایش دادید؟ نتیجه را ارسال کنید تا ببینم
0
1401/04/28
سوال کننده

0
1401/04/28
سوال کننده
این کشت ادراره خانوم دکتر برای ماه پیش هست
0
1401/04/28
سوال کننده
ک دکترم دید گفت عفونت ادرارهست ممکنه دردهاتدبرای همین باشه
0
1401/04/28
سوال کننده
الان دوروزه سوزش ادرار گرفتم و درد زیر شکم مث پریود نیست ها یه جور درد داره ک ب نظر خودم بخاطر عفونته
0
1401/04/28
سوال کننده
حالا من چیکار کنم خانوم
0
1401/04/28
پزشک اوما
عزیزم مجددا باید آزمایش آنالیز و کشت ادرار انجام دهید ، همین امروز انجام دهید میزان مصرف مایعات به ویژه آب را بسیار افزایش دهید و به هیچ عنوان ادرار خود را نگه ندارید ، چه دارویی قبلا داده شده بوده؟
0
1401/04/28
سوال کننده
باید ناشتا باشم؟؟برای ازمایش ادرار؟
0
1401/04/28
پزشک اوما
خیر جانم همین حالا میتوانید انجام دهید
0
1401/04/28
پزشک اوما
قبلا پزشکتان چه دارویی داده بودند؟
0
1401/04/28
سوال کننده
هبچ داروی بابت عفونت استفاده نکردم
0
1401/04/28
پزشک اوما
نتیجه آزمایش را نشان نداده بودید؟ چون داروهایی که لازم داشتید تزریقی بوده اند
0
1401/04/29
سوال کننده
چرا نشون دادم دیدن گفتن عفونت دارو بنویسم.منم گفتم ننویسید ازمایش دوباره میدم
0
1401/04/29
پزشک اوما
آزمایش را همین امروز تکرار کنید عزیزم باید دیروز انجام میدادید که امیدوارم انجام داده باشید زیرا تا آماده شدن نتیجه زمان میبرد و این شرایط خدای نکرده اگر درمان نشود علاوه بر خطر زایمان زودرس، خطر نارسلیی کلیه را هم به دنبال دارد
1
1401/04/30
سوال کننده
چشم خانوم دکترعزیزم
0
1401/04/30
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل 💗💗
0
1401/05/02
سوال کننده
سلام خانون
0
1401/05/02
سوال کننده

جواب این کشت ادرار رونگاه کنید
0
1401/05/02
سوال کننده
چطوره
0
1401/05/02
سوال کننده
یکی دیگه هم دادم جوابش ۴۸ساعت بعد حاضره
0
1401/05/02
پزشک اوما
سلام جانم
متاسفانه عفونت مجددا تایید شده اما باتوجه به نوع آن آنتی بیوتیک تزریقی ارجح است فردا به پزشکتان حتما مراجعه کنید
متاسفانه عفونت مجددا تایید شده اما باتوجه به نوع آن آنتی بیوتیک تزریقی ارجح است فردا به پزشکتان حتما مراجعه کنید
0
1401/05/02
سوال کننده
چشم خانوم❤❤❤❤❤❤
0
1401/05/03
سوال کننده

0
1401/05/03
سوال کننده
خانوم این آزمایش ESRهم ببینید چطوره
0
1401/05/03
پزشک اوما
بدلیل عفونت فاکتورهای التهابی افزایش یافته اند درمان لازم هست مامان گل واقعا اینبار جدی بگیرید و همین امروز مراجعه کنید
1
1401/05/03
سوال کننده
چشم حتما پزشک عزیزم
0
1401/05/03
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل ❤️❤️
0
1401/05/03
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1401/05/03
سوال کننده
رفتم خانوم دکتر بهم زاکسیم۴۰۰دادن برای بچه مشکلی پیش نمیاد اگر بخورم؟؟؟
0
1401/05/03
سوال کننده
هر۲۴ساعت یک دونه قرص زاکسیم
0
1401/05/04
پزشک اوما
سلام مامان جان
مجاز و ایمن است همین امشب مصرف دارو را شروع کنید 🌷
مجاز و ایمن است همین امشب مصرف دارو را شروع کنید 🌷
1
1401/05/04
سوال کننده
چشم
0
1401/05/04
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم 🌸
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



644

