سلام دکتر عزیز خوبین من از اول بارداری تا ۵ ماهگی ویار شدید داشتم و همش وزن کم کردم بعد از ۲۰ هفته دیگ کم کم وزن اضاف کردم الان ۳۵ هفتم ۶۷وخورده بودم امروز خودمو وزن کردم ۶۶ونیم بودم چرا نزدیک به یک کیلو وزن کم کردم ؟اشکالی داره؟ینی ممکنه بچه هیچ وزنی نگرفته باشه ؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



665
1401/04/23



