سلام خدمت شما.من هفته ی دهم هستم و هنوز هیچ قرصی مصرف نکرده ام ایا اشکال داره؟چه قرصی مصرف کنم برا جنین؟
2
1401/04/20
مامان هاکان و ویان
سلام عزیزم منم هفته دهم هستم و بجز داروهای شخصی خودم دکتر فقط فولیک اسید داده بهم
1
1401/04/20
شبنم شادی بخش
سلام عزیزم مبارک باشه به سلامتی بغل بگیریش برای من هم تا هفته ۱۳فقط یدوفولیک بود ،بعدش دکترم ویتامین و اینا نوشت
1
1401/04/20
شبنم شادی بخش
هیچ اشکالی نداره روندش همینه ، اگر مشکل تیرویید نداری دکتر یدوفولیک میده که خیلی خوبه
2
1401/04/20
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
چرا مصرف نکردی؟از سه ماه قبل بارداری و تا 16 هفتگی باید اسید فولیک یا یدو فولیک بخوری
2
1401/04/20
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
برا جلوگیری از نقص سیستم ایمنی نوزاد
0
1401/04/20
اسما بانو
خیلی ها ناخواسته یا بدون برنامه قبلی باردار میشند
ارموقع متوجه شند که باردارتد باید فولیک اسید رو شروع کنند
منم دکترم فقط فولیک اسید بهم داد تا هفته ۱۳
ارموقع متوجه شند که باردارتد باید فولیک اسید رو شروع کنند
منم دکترم فقط فولیک اسید بهم داد تا هفته ۱۳
0
1401/04/20
سوال کننده
منم ناخواسته بود بخاطر همین ندونستم باید چیکار کنم ممنون از همگی
0
1401/04/20
سوال کننده
نه ندارم الان مصرف کنم روزانه؟؟
0
1401/04/20
سوال کننده
بعد من به بهداشتم مراجعه نکردم برم اونجا چه بگم😅
1
1401/04/20
🥰mrym🥰 .
من ک فعلن نمیرم
0
1401/04/20
سوال کننده
چرا
1
1401/04/20
🥰mrym🥰 .
نظرات بچها تو تاپینگای دیگرو خوندم زدن زنگ میزنن باعث نگرانی و استرس میشن ،بعدش ما خودمون تحت نظر دکتر خوب هستیم همون ماه های آخر من میرم برای واکسن تشکیل پرونده میدم
0
1401/04/20
سوال کننده
اشکال نداره نریم؟؟
0
1401/04/20
سوال کننده
شماها سونوگرافی هم رفتید؟؟
0
1401/04/20
🥰mrym🥰 .
هفته ی دیگه ان تی دارم من به امید خدا
1
1401/04/20
سوال کننده
بسلامتی
0
1401/04/20
🥰mrym🥰 .
یه سرچ کن بهداشت و ببین بچها چی نوشتن
0
1401/04/20
🥰mrym🥰 .
سلامت باشی
1
1401/04/20
سمیه 💙
عزیزم ۱۴هفته اول فقط فولیک اسید۱میلی گرم بخور
0
1401/04/20
الهام. مامان سما
موافقم چند تا بیسواد نشستن خودشونو علامه دهر میدونن و فقط استرس میدم به زن باردار
0
1401/04/20
خانم گل .
از سه ماه قبل بارداری باید فولیک اسید میخوردی
برا جلوگیری از نقص لوله عصبی جنین خیلی مفیده
والا منم اقدام ب بارداری نبودم
اما اسید فولیکمو میخوردم ک اگه بی برنامه باردار شدم قرصو خورده باشم چون برا جنین خیلی مفیده
و دقیقا هم همینطور شد نه ماه بعد از شروع مصرف اسید فولیک باردار شدم
برا جلوگیری از نقص لوله عصبی جنین خیلی مفیده
والا منم اقدام ب بارداری نبودم
اما اسید فولیکمو میخوردم ک اگه بی برنامه باردار شدم قرصو خورده باشم چون برا جنین خیلی مفیده
و دقیقا هم همینطور شد نه ماه بعد از شروع مصرف اسید فولیک باردار شدم
0
1401/04/20
خانم گل .
لزومی نداره بری بهداشت
من ماه هفت بارداری رفتم تشکیل پرونده دادم
و تا زایمانم فقط سه مرتبه رفتم
من ماه هفت بارداری رفتم تشکیل پرونده دادم
و تا زایمانم فقط سه مرتبه رفتم
0
1401/04/20
پزشک اوما
سلام مامان جان
تا به حال آزمایشات ابتدایی بارداری انجام نشده ؟
سونوگرافی نرفته اید؟
تا به حال آزمایشات ابتدایی بارداری انجام نشده ؟
سونوگرافی نرفته اید؟
0
1401/04/26
سوال کننده
سلام من هنوز هیچ ازمایشی انجام ندادم و سونو هم نرفتم.البته ماه قبل یه چک اپ شدم همه چی تنظیم بود
0
1401/04/26
سوال کننده
باید سونو دکتر زنان برام بنویسه؟
0
1401/04/26
پزشک اوما
عزیزم ماه قبل چکاپ شدید یعنی باردار بودید؟ لطفا اطلاعات کامل بدهید. از ابتدای بارداری چه قرص هایی مصرف کرده اید؟ آزمایش مربوط به قبل بارداری بوده یا طی بارداری انجام شده ؟
0
1401/05/01
سوال کننده
بله ماه قبل ولی فکر نمیکردم باردار باشم چون تست زدم منفی شد دیگه ازمایش دادم مثبت بود بعد من یه چکاپ شدم همه چی نرمال بود.از ابتدا هیچی مصرف نکردم چون فکر نمیکردم باردار هستم.بعد که فهمیدم یدو فولیک مصرف کردم
0
1401/05/02
پزشک اوما
عزیزم من متاسفانه متوجه نشدم چون با وجود پرسش مکرر پاسخ شفافی نگرفتم که کی چکاپ شدید. در هر حال باتوجه به سن بارداری همین هفته سونوگرافی NT انجام گردد. اگر چکاپ حین بارداری انجام نشده نیز همین فردا جهت کنترل خصوصا سطح ویتامین دی ، قند خون ناشتا و عملکرد تیرویید هم مراجعه کنید زیرا کم کاری تیروئید درمان نشده و قند خون بالای کنترل نشده هر دو سلامت جنین خصوصا عملکرد مغز و قلب را به صورت جدی تحت تاثیر قرار می دهند.
0
1401/06/31
سوال کننده
خانوم گلا من گلوم درد میکنه چه قرص هایی میتونم بخورم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



432

