سلام من 2 بار سقط داشتم عکس رنگی رحم گرفتم که دکتر گفت سپتوم دارم. الان 4 روزه که عمل هیستروسکوپی انجام دادم. عملش راحت بود. فقط بالای نافم خیلی درد میکنه. دارو هم فقط قرص مترونیدازول بهم داد. به نظرتون دارو کم بهم نداده؟؟؟
0
1401/04/19
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
سلام
0
1401/04/19
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
گروه انتقال جنین آی وی اف ivf
0
1401/04/19
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
توی ذره بین اوما سرچ بزن اینو☝️بیا
0
1401/04/19
nafas 🌺🌸
سلام
ببخشید جسارتا سقط هاتون تو چند هفته بود؟
ببخشید جسارتا سقط هاتون تو چند هفته بود؟
0
1401/04/19
سوال کننده
سقط اولم رفتم سونو ان تی دادم که گفت یک ماهه جنین تو شکمت مرده که با قرص سقطش کردم
سقط دوم هم به محض اینکه آزمایش بارداریم مثبت شد فرداش افتادم به خونریزی که سونو دادم دکتر گفت سقط شده
سقط دوم هم به محض اینکه آزمایش بارداریم مثبت شد فرداش افتادم به خونریزی که سونو دادم دکتر گفت سقط شده
0
1401/04/19
سوال کننده
یعنی چی متوجه نشدم.
0
1401/04/19
سوال کننده
عزیزم سرچ کردم. خداروشکر من مشکل ناباروری ندارم.
0
1401/04/19
nafas 🌺🌸
ممنون عزیزجان
منم رحم دوشاخ یا سپتوم دار دارم که تو عکس رنگی مشخص نشد دقیقا کدومشه. گفت برای مشخص شدن دقیقش باید بری ام آر آی. منم نرفتم. خودمم یه سقط تو ۸ هفته داشتم که ۱۲ هفته متوجه شدم رشدش فقط تا هفته هشتم بوده
منم رحم دوشاخ یا سپتوم دار دارم که تو عکس رنگی مشخص نشد دقیقا کدومشه. گفت برای مشخص شدن دقیقش باید بری ام آر آی. منم نرفتم. خودمم یه سقط تو ۸ هفته داشتم که ۱۲ هفته متوجه شدم رشدش فقط تا هفته هشتم بوده
1
1401/04/19
nafas 🌺🌸
ان شاالله به زودی دامنتون سبز بشه و از چشم انتظاری خارج بشین و خدا اولاد سالم و صالح بهتون عنایت کنه💐
0
1401/04/19
سوال کننده
قربونت عزیزم همچنین برای شما. اگه نیاز به عمل داشتی اصلا نترس. عملش خیلی راحته. من خیلی استرس داشتم ولی فکر نمیکردم آنقدر عملم راحت باشه. حتی بعد عمل نه سوند بهم بود نه پوشاک. خونریزی نداشتم در حد لکه بینی بود خودمم بلند میشدم میرفتم سرویس بهداشتی
0
1401/04/19
پزشک اوما
سلام جان دلم
نگران نباشید همین دارو کفایت میکند 💜
نگران نباشید همین دارو کفایت میکند 💜
1
1401/04/19
nafas 🌺🌸
ممنونم از راهنماییت عزیزجان🌸💐🌺
0
1401/04/19
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️
0
1401/04/19
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
1
1401/04/20
سوال کننده
ممنون🥰
1
1401/04/20
سوال کننده
خواهش میکنم 🥰
0
1401/04/20
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم 💗
0
1401/04/20
پزشک اوما
stk: |~|12|~|182
0
1401/08/08
مهسا 🌙
سلام عزیزم . وقتت بخیر ه هنوز این تابپیک برات فعاله خواستم بپرسم شما بلاخره عمل کردی؟؟؟
من اخر این هفته عمل دارم خیلی هم میترسم؟ بعد عمل به راحتی باردار شدین ؟ و اینکه توو بارداری بازم باید سرکلاژ شد ؟ حتی با وجود عمل .
ممنون میشم اگه پیاممو میخونی منو در بیاری از دلواپسی❤🙏
من اخر این هفته عمل دارم خیلی هم میترسم؟ بعد عمل به راحتی باردار شدین ؟ و اینکه توو بارداری بازم باید سرکلاژ شد ؟ حتی با وجود عمل .
ممنون میشم اگه پیاممو میخونی منو در بیاری از دلواپسی❤🙏
0
1401/08/13
سوال کننده
سلام عزیزم
عملش خیلی راحت بود
اصلا نترس
درد و خونریزی بعد عمل هم نداشتم
در حد لکه بینی بود
هنوز اقدام به بارداری نکردم
چون پرتاب اسپرم شوهرمم ضعیف بود داره دارو مصرف می کنه
عملش خیلی راحت بود
اصلا نترس
درد و خونریزی بعد عمل هم نداشتم
در حد لکه بینی بود
هنوز اقدام به بارداری نکردم
چون پرتاب اسپرم شوهرمم ضعیف بود داره دارو مصرف می کنه
0
1401/08/14
مهسا 🌙
سلام عزیزم . ممنونم از جواب دادن.
همین الان که این پیامو خوندم روو تخت بیمارستانم ساعت ۴ عمل دارم خیلیی میترسم🥺🥺🥺
همین الان که این پیامو خوندم روو تخت بیمارستانم ساعت ۴ عمل دارم خیلیی میترسم🥺🥺🥺
0
1401/08/14
مهسا 🌙
اللهی که همینجوری که میگی راحت باشه . شما لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی با هم انجام دادی؟؟
0
1401/08/14
مهسا 🌙
ای وای منم شوهرم تحرکش صفره . تعدادش خوبه اما جهش نداره😔
ا
ا
0
1401/08/14
مهسا 🌙
ایشالا خدا یه نی نی سالم و خوشگل بهتون میده❤
0
1401/08/15
سوال کننده
نه فقط هیستروسکوپی
0
1401/08/15
سوال کننده
انشالله عزیزم
0
1401/08/15
سوال کننده
من دکتر خودم بهم معرفی نامه داد که شوهرم بره دکتر اورولوژی
دکتر اورولوژی 2 نوع دارو بهش داد گفت یک ماه بخور اوکی میشی دیگه مشکلی نیست
دکتر اورولوژی 2 نوع دارو بهش داد گفت یک ماه بخور اوکی میشی دیگه مشکلی نیست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



732

