باید به دکترش میگفتی گلم که زیر یکماه ننوشته اینو
گفتم...گفت مشکل نداره...خودم میترسم بدم بهش
پس فعلا بیبی کر و دایمیتیکون رو بده اگر خدایی نکرده زیاد اثر نکرد ب دلدردش اون یکی روهم شروع کن
من فقط بیبی کر میدادم اون روزا
بیبی کر تاثیر داشت؟؟؟ و مجازه زیر یکماه؟
من دیروز تو آفتاب مونده بود چون یخچالیه دیگ ترسیدم بدمش خراب باشع
اره بیبی کر خبلی خوب بود . اره یخچالیه چرا زیر آفتاب مونده. اگه میخوای فردا یکی دیگه بخر تو یخچال بذار حتما
وسایلام توماشین بود ...یادم رفته بود
فردا حتما براش میخرم
روزی چندبار میدادی
دلدردش رو آروم میکنه؟ من امشب دیگ قنداقش کردم طفلی رو
به من گفت یبار صبح یبار عصر
اره بیشتر باید اروقشو بگیری شیر خورد صاف نگهش دار بره پایین
اها دکتر من نوشته ۵ قطره . قطره هارو با فاصله بدی که خوب قورت بده.
رو راهنماشم نوشته تا ۱۵ قطره مجازه نگران نباش
بهش بده منم یادمه دخترم این مشکلم بود به دکترش گفتم گفت همین مقداری که بهت گفتم بدی مشکلی پیش نمیاد
سلام اگه دکترنوشته بهش بده
سلام مامان جان
زنده باشید 🌷
خیر ندهید بهتر است، میتوانید اگر بی بی کر و دایمتیکون جواب ندادند، سگانوز را فعلا جایگزین کرده و بدهید🌷