Ooma
پرسش (1401/04/10):

ضربه به شکم در بارداری

پزشک محترم اوماو دوستان
ضربه به شکم تو هفته ی من خطری داره؟
بچه خواهرم 2 سالشه نتونست تعادلشو نگه داره یه لحظه با یه دستش افتاد سمت پهلوم تقریبا سمت راست شکمم.
البته فوری گرفتمش ولی خوب دستش یکم فشار اورد
دردی بعدش نداشتم ولی الان نگران شدم یکم
تا الانم چیزی از حرکات بچه حس نکردم که بخوام ببینم تکون میخوره یا نه

سلام عزیزم چیزی نمیشه نترس
اون خیلی کوچیکه و هنوز بالا نیومده نترس
نترس عزیزم خواهر زاده منم سرش خورد تو کمرم هم هفته شما بودم فقط درد شدیدی پیچید تو دل و کمرم ولی هیچی نشد
مرسی ازتون
امیدوارم کوچولوتون سالمو سلامت به دنیا بیاد❤
ممنونم عزیزم خدا کوچولوتونو براتون حفظ کنه💓
الان بچه اندازه آلو هم نیست، چیزی نمیشه
من پسرم انقدر افتاده رو شکمم
یا دستشو میذاره رو شکمم بلند میشه
ممنون عزیزم
اخی جانم❤
سلام مامان جان
اگر لکه بینی یا درد ندارید جای نگرانی نیست زیرا در این زمان رحم هنوز از محوطه لگنی کامل خارج نشده و آسیبی وارد نمی‌شود ❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه