سلام وقت بخیر من دو هفته پیش خونریزی خفیف داشتم ک سنو رفتم گفت هماتوم ۱۴میلی متری دیده شده و وقتی پیش دکترم رفتم سنو رو دید برام شیاف و ۳ تا آمپول هیدروکسی پروژسترون نوشته بود.ک یدونه همون روز یدونه هفته پیش۴شنبه یدونشم امروز زدم.
الان تو نت خوندم از سه ماه دوم این آمپولو میدن و عوارضش برا سه ماه اول خیلی زیاده...
کلا روانم بهم ریخت خوب پس چرا دکتر داد وقتی انقدر عوارض داره🤕😭
پرسش (1401/04/08):
آمپول هیدروکسی پروژسترون در سه ماه اول بارداری عوارض داره؟؟
1001
44
1401/04/08
سوال کننده
0
1401/04/08
فاطیما 76
معمولا تو ۳ ماه اول شیاف میدن
من خودم هم هماتوم داشتم رفتم دکتربهم شیاف داد گفت یه هفته استفاده کن خون ریزی ودردنداشتی دیگ استفاده نکنه چون با شیاف بدون خون ریزی دفع میشه خودش
من خودم هم هماتوم داشتم رفتم دکتربهم شیاف داد گفت یه هفته استفاده کن خون ریزی ودردنداشتی دیگ استفاده نکنه چون با شیاف بدون خون ریزی دفع میشه خودش
0
1401/04/08
سوال کننده
الان من باید چیکار کنم😭🤕
0
1401/04/08
سوال کننده
اگ رو جنین اثر منفی گذاشته باشه من چه خاکی تو سرم بریزم😭😭
0
1401/04/08
فاطیما 76
ایشالله ک چیزی نمیشه نگران نباش استرس خودش بدتر ار هرچیزیه
0
1401/04/08
فاطیما 76
به دکترت نگفتی چیزی؟
0
1401/04/08
فاطیما 76
عزیزم شما سونو رفتی سن جنین همون چیزی بود ک تو اوما زده؟
0
1401/04/08
سوال کننده
تو نت خوندم عوارضش خیلی زیاده
0
1401/04/08
سوال کننده
نه برام نوبت زده یک مرداد من تازه امروز خوندم تو نت ایکاش زودتر میخوندم نمیزدم🤕🤯
0
1401/04/08
سوال کننده
اره من اونروزی ک سنو دادم گفت ۶ هفته و سه روز تو اوما هم زده بود ۶ هفته و س روز
1
1401/04/08
آمنه 💙💙
چه عوارضی ؟؟؟چرا توهم میزنید؟؟!!!!!
من از روز مثبت شدن دارم روزی دوتا امپول پروژسترون میزنم و شیاف هم دارم
دکتر یه چیزی میدونه که تجویز میکنه
من از روز مثبت شدن دارم روزی دوتا امپول پروژسترون میزنم و شیاف هم دارم
دکتر یه چیزی میدونه که تجویز میکنه
0
1401/04/08
🧿مامانِ ماهلین🧿 **
آمپول پروژسترون با هیدروکسی پروژسترون فرق داره
0
1401/04/08
آمنه 💙💙
ا نمیدونم اینو
1
1401/04/09
سارا کیانی
بابا این گوگل رو ول کنید خیلی چرت و پرت میگه
1
1401/04/09
سارا کیانی
یعنی بیشتر از متخصص زنان حالیشه؟؟؟؟
1
1401/04/09
سارا کیانی
اصلا نترس هیچی نمیشه اول توکلت به خدا باشه بعدم اعتماد کن به دکترت
1
1401/04/09
سارا کیانی
شیوه ی کار دکترها فرق داره با هم ولی همشون سواد دارن انقد که داروهای مجاز و غیر مجاز رو تشخیص بدن
1
1401/04/09
سوال کننده
خیلی استرس گرفتم از وقتی خوندم هزار بار خودمو لعنت کردم ک چرا زودتر نخوندم اگ میخوندم هیچوقت نمیزدم.
توکل بخدا
الهی همون خدایی ک بهمون داده تودلی هامون رو خودشم برامون سلامت نگه داره و سالم بغلشون کنیم هممون😭💔
توکل بخدا
الهی همون خدایی ک بهمون داده تودلی هامون رو خودشم برامون سلامت نگه داره و سالم بغلشون کنیم هممون😭💔
0
1401/04/09
فاطیما 76
خب با وکتر تماس بگبر
0
1401/04/09
Faezeh salehi
من نمیدونم چی خوندی ولی اینو میدونم که من علایم بارداریمو که تو گوگل سرچ کردم گوگل نوشته بود سرطان بدخیم و اینجور چیزا بعدا فهمیدم علایم حاملگیه .نکنید با خودتون اینکارو ول کن گوگل رو چرت و پرت زیاد مینویسه
0
1401/04/09
سوال کننده
نوشته بود این آمپول از سه ماه دوم برای جلوگیری از زایمان زودرس تجویز میشه زیر سه ماه دوم عوارضش برای جنین زیاده و توصیه نمیشه استفاده شه و فلان
0
1401/04/09
سوال کننده
روزای زوج هست باید بمونم تا شنبه
0
1401/04/09
سارا کیانی
سالمه ان شاالله نترس
0
1401/04/09
پزشک اوما
سلام مامان گل
عزیزم نگران نباشید بدلیل کمبود مطالعات انجام شده بر روی مادران باردار در طی سه ماهه اول توصیه شده که از این فرآورده از هفته 16 به بعد استفاده شود همه زمانی که پزشک برحسب شرایط مادر لازم بداند میتوان در سه ماهه اول هم تزریق نمود. البته باتوجه به ابعاد هماتوم اگر سابقه سقط یا زایمان زودرس ندارید توصیه میکنم با پزشکتان مشورت کنید تا فعلا فقط با شیاف پیش بروید ، اصلا هم نگران دلبندتان نباشید عارضه ثابت شده ای برای تزریق در س6 ماهه اول ثبت نشده و. توصیه بها صرفه در جهت اطمینان هستند ❤️
عزیزم نگران نباشید بدلیل کمبود مطالعات انجام شده بر روی مادران باردار در طی سه ماهه اول توصیه شده که از این فرآورده از هفته 16 به بعد استفاده شود همه زمانی که پزشک برحسب شرایط مادر لازم بداند میتوان در سه ماهه اول هم تزریق نمود. البته باتوجه به ابعاد هماتوم اگر سابقه سقط یا زایمان زودرس ندارید توصیه میکنم با پزشکتان مشورت کنید تا فعلا فقط با شیاف پیش بروید ، اصلا هم نگران دلبندتان نباشید عارضه ثابت شده ای برای تزریق در س6 ماهه اول ثبت نشده و. توصیه بها صرفه در جهت اطمینان هستند ❤️
0
1401/04/09
fati H
سلام.عزیزم منم دیروز زدم ولی خب من.سه ماهه دومم و برا زایمان زودرس بهم.داده احتمالا بجای شیاف برای تو تجویز کرده باهاش مشورت کن و همون شیاف و استفاده کن
0
1401/04/09
fati H
منم دیشب زدم.گوگل کلا زده امپول عوارض داره ولی خب صلاح دید پزشکمونه و به گوگلم نمیشه اعتماد کرد
1
1401/04/09
سوال کننده
سلام ممنون از لطفتون💞انشالله ک خدا کمک کنه همه مامانا بچه هاشونو سالم بغل بگیرن😔
1
1401/04/09
سوال کننده
سلامعزیزم توکل بخدا انشالله خدا خودش کمک هممون کنه و بچه هامونو صحیح و سالم بغل بگیریم
0
1401/04/09
پزشک اوما
انشالله مامان جان نگران نباشید و امیدوارم که در پناه امن خدا باشین
0
1401/04/09
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
1
1401/04/09
سوال کننده
سپاسگذارم از لطفتون❤️
0
1401/04/09
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم 💕❤️💕
0
1401/04/09
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
0
1401/07/03
Sahar R
من سه ماه اول به خاطر لکه بینی هم شیاف داشتم هم امپول پروژسترون نگران نباش
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




