سلام عزیزان و دکتر اوما
وقتتون بخیر
من داخل ۶ هسته هستم
روزی حدودا یک یا دوبار گرفتگی شدید زیرشکمم مثل درد پریود دارم درحد زیر ۱۰ ثانیه اما اذیت کننده هستن
کلا از اول هم پریودامم دردناک بود
خطرناکه این گرفتگی ها؟
دوبار ازمایش بتا دارم و روندش کامل نرمال بوده
پرسش (1401/04/07):
گرفتگی شدید زیرشکم
514
158
1401/04/07
سوال کننده
0
1401/04/07
❤azita❤ rb
اگه درد داری ولی با استراحت خوب میشه نگران کننده نیست ولی اگ خیلی شدیده برو دکتر
0
1401/04/07
محدثه S.M
عزیز طبیعییه منم اینطور بودم..
شمام ببین با استراحت خوب میشی یا نه.
شمام ببین با استراحت خوب میشی یا نه.
0
1401/04/07
سوال کننده
اره درحد چندثانیه س و کامل خوب میشه
روزی نهایت دوبار اتفاق میفته
اما همش میگم نکنه خدای نکرده از علائم خارج رحم باشه
روزی نهایت دوبار اتفاق میفته
اما همش میگم نکنه خدای نکرده از علائم خارج رحم باشه
0
1401/04/07
سوال کننده
خارج رحم درداش همیشه یه سمته؟
0
1401/04/07
سوال کننده
شما درد تخمدان هم داشتین هرازگاهی؟
0
1401/04/07
محدثه S.M
اره درد تخمدانم داشتم.طبیعبه عزیزم
0
1401/04/07
محدثه S.M
خارج از رحم چرا!؟نه.
مگه سونو انجام نداری؟؟
مگه سونو انجام نداری؟؟
0
1401/04/07
عسل م
عزیزم منم داشتم هنوزم سونو انجام ندادم
0
1401/04/07
محدثه S.M
خب باید یه سونو انجام میدادی تا پکتر اون ساک بارداری رو تو رحم ببینه
0
1401/04/07
محدثه S.M
دکتر
0
1401/04/07
سوال کننده
نه انجام ندادم
دکترم گفت بتای مجدد بده اگر روندش خوب بود یبارکی برای سونو قلب برو
دکترم گفت بتای مجدد بده اگر روندش خوب بود یبارکی برای سونو قلب برو
0
1401/04/07
سوال کننده
بهتر شدی الان که هفته هفتی؟
0
1401/04/07
غزاله .....
سللم عزیزم منم این دردارو دارم نمیدونم طبیعه یا نه
0
1401/04/07
غزاله .....
ترشح هم دارم همش احساس میکنم پریود شدم
0
1401/04/07
سوال کننده
عه غزاله توام؟
من یکی دوروزه واژنمم یکم تیر میکشه
همش مقطعیه
من یکی دوروزه واژنمم یکم تیر میکشه
همش مقطعیه
0
1401/04/07
سوال کننده
من برعکس ترشحاتم خیلی نیست
فقط وقتی فعالیتم زیاد میشه ترشحاتم بیشتر میشه
فقط وقتی فعالیتم زیاد میشه ترشحاتم بیشتر میشه
0
1401/04/07
راحیل zzzzz
سلام عزیزم منم اینا رو دارم طبیعی هست
0
1401/04/07
سوال کننده
عزیزم خداروشکر
شما رفتی برای سونو ساک جنین؟
شما رفتی برای سونو ساک جنین؟
0
1401/04/07
عشقم پسرم😍♥🥰 💋
منم دردداشتم تا ماه ۶
0
1401/04/07
راحیل zzzzz
منم هر دو طرفم درد دارم گاهی که سریع از جام بلند میشم چنان میگیره که نفسم بند میاد
0
1401/04/07
سوال کننده
تیر کشیدن واژن هم داشتین؟
0
1401/04/07
راحیل zzzzz
نه دکترم گفت لازم نیست صبر کن برا تشکیل قلب برو
0
1401/04/07
عشقم پسرم😍♥🥰 💋
اره الان بیشترم شده
0
1401/04/07
سوال کننده
اره دقیقا منم
0
1401/04/07
عشقم پسرم😍♥🥰 💋
همش درد پریود داشتم
0
1401/04/07
سوال کننده
کی بتا دادی؟ چند بود ؟
0
1401/04/07
عشقم پسرم😍♥🥰 💋
باخودم میگفتم پریود میشم از بس درد داشتم
0
1401/04/07
سوال کننده
خب خداروشکر نگرانیم برطرف شد تاحدودی
گاهی چندثانیه مجبورم بی حرکت وایسم تا اروم بشه انقد که شدیده
گاهی چندثانیه مجبورم بی حرکت وایسم تا اروم بشه انقد که شدیده
0
1401/04/07
راحیل zzzzz
من دو روز قبل موعود بتا دادم ۷۰بود دکتر گفت نمیخواد تکرار کنی چون اون وقت بیبی هاله داشت بعد که از موعود گذشت بیبی کامل پررنگ شد دکتر گفت نمیخواد تکرار کنی
0
1401/04/07
راحیل zzzzz
من دراز میکشم خوبم ولی امروز خیلی تهوع دارم داغونم با زور غذا خوردم من حتی شبا نمیتونم درست بخوابم صبح قبل آفتاب بزنه هم بیدارم
0
1401/04/07
غزاله .....
اره عزیزم منم درد واژن دارم گاهی اوقات
0
1401/04/07
غزاله .....
منم دوطرف دارم عزیز
0
1401/04/07
راحیل zzzzz
بنظرتون من شنبه برم سونو قلب تشکیل شده
0
1401/04/07
راحیل zzzzz
من چندتا فولی داشتم آمپول زدم حامله شدم شاید بخاطر اونه نمیدونم
0
1401/04/07
سوال کننده
چه دکتر خوبی الکی استرس نمیده بهت
0
1401/04/07
غزاله .....
من هیچی دارو استفاده نکردم میترسم طبیعی نباشه دردام
0
1401/04/07
راحیل zzzzz
آره اینقدر خوش اخلاقه خیلی دوسش دارم
0
1401/04/07
سوال کننده
برای من اکثرا یه سمته
سمت راستم
سمت راستم
0
1401/04/07
غزاله .....
شنبه چند هفته میشی؟
0
1401/04/07
راحیل zzzzz
نترس طبیعی هس چون رحم داره جا باز میکنه
0
1401/04/07
سوال کننده
بنظرم اگه صبر کنی هفته ۷ تموم بشه بهتره یا حتی ۸
0
1401/04/07
راحیل zzzzz
پنج شنبه ۷هفتم پر میشه شنبه میشه روز دوم هفته ۸
0
1401/04/07
غزاله .....
واسه من یبار چپه یبار راست 😁😁همش احساس میکنم نی نی میخواد منو گیج کنه نفهمم کدوم طرفه
0
1401/04/07
غزاله .....
اره خواهرمم همینو میگه نمیدونم والا
0
1401/04/07
سوال کننده
ای جونم چه شیطونه 😍😍
نمیدونم چرا همش حس میکنم تو دوقلو داری😍
نمیدونم چرا همش حس میکنم تو دوقلو داری😍
0
1401/04/07
غزاله .....
دکترت نگفت کی بری واسه سنو؟
0
1401/04/07
راحیل zzzzz
من عاشق دوقلوم
0
1401/04/07
سوال کننده
من کماکان هیچ حالت تهوعی ندارم😂
0
1401/04/07
سوال کننده
منمممممم😍😍😍
0
1401/04/07
راحیل zzzzz
آخرین بار که رفتم گفت ۲۰روز دیگه برو سونو ولی تاریخی که رفتم یادم نیس😑😑😑
0
1401/04/07
راحیل zzzzz
منم نداشتم از دیشب گرفته
0
1401/04/07
سوال کننده
خب برات تو دفترچه مگه نسخه ننوشته؟ چکش کن
0
1401/04/07
راحیل zzzzz
دفترچه نه نسخه بهم داده حال این که برم ببینم ندارم 😂😂😂
0
1401/04/07
غزاله .....
واای خدا چرا یکی دو نفر دیگه هم تو اوما میگفتن حس میکنیم دوقلو داری😄😄😄ولی نمیشه میدونم یکیه چون از طرف خانواده خودم و شوهرم کسی نیست اقوام خیلی دور دوقلو دارن.بعد دارویی هم استفاده نکردم که کمک کنه
0
1401/04/07
راحیل zzzzz
ولی فکر کنم تاریخ نزده
0
1401/04/07
غزاله .....
وای مثل من از بچگی ارزوشو داشتم😍😍😍
0
1401/04/07
غزاله .....
دقیقا مثل من😄😄
0
1401/04/07
سوال کننده
قربون تنبلیت مامانِ نی نی 😍🤣
0
1401/04/07
غزاله .....
ای جونم انشاالله دوقلو باشن😍
0
1401/04/07
راحیل zzzzz
من حاملگی قبلی دارو خوردم دوقلو بشه ولی قبل سونو سقط شد متاسفانه نفهمیدم دوقلو بود یا نه
0
1401/04/07
سوال کننده
فکر نمیکنم فقط ژنتیکی باشه
حتما به کیفیت اسپرم و تخمک هم ربط داره
حتما به کیفیت اسپرم و تخمک هم ربط داره
0
1401/04/07
غزاله .....
اخی عزیزم تقریبی هم نمیدونی؟
0
1401/04/07
غزاله .....
اخی مثل منی پس 😁😁😁😁من همش میخوام بخوابم
0
1401/04/07
راحیل zzzzz
دوش گرفتم جلو تی وی ولو شدم حسش نیس که برم اتاق 😂
0
1401/04/07
سوال کننده
جونم... پس بخواب بلند نشو
بالاخره حست میگیره بلند میشی😂
بالاخره حست میگیره بلند میشی😂
0
1401/04/07
غزاله .....
اخی عزیزم ایشالله این بار دوقلو باشن و تا اخر بارداریت به سلامتی بگذرونی
0
1401/04/07
راحیل zzzzz
من خیلی نمیخوابم چون دوتا سقط داشتم سعی میکنم بیشتر استراحت کنم
0
1401/04/07
غزاله .....
چه جالب نمیدونستم😄😄
0
1401/04/07
راحیل zzzzz
😂😂😂😂
0
1401/04/07
غزاله .....
خوبه استراحت کن عزیزم 😍😍😍
0
1401/04/07
راحیل zzzzz
فدات عزیزم ان شاالله همه این دوران شیرینو طی کنن
0
1401/04/07
سوال کننده
ایشالله ایندفعه به رااااحتی پشت سربذاریش😍😍😍
0
1401/04/07
غزاله .....
انشاالله واقعا قسمت همه اقدامی ها😍😍🙏🙏🙏🙏
0
1401/04/07
سوال کننده
دخترا شما شکمتون تغییری کرده؟ سفت تر شده یا بزرگتر شده؟
0
1401/04/07
راحیل zzzzz
ان شاالله همه ما این روزای خوبم پشت سر بزاریم بسلامتی بغل کنیم نینی هامونو
0
1401/04/07
سوال کننده
ان شاالله توکل به خدا
0
1401/04/07
غزاله .....
من که چاقم شکمم دارم اصلا هیچ تغیری حس نکردم فقط زیر شکمم که دست میزنم احساس میکنم زیر شکمم سفت شده
0
1401/04/07
راحیل zzzzz
یکم سفت زیر شکمم بزرگتره لباس راحت میپوشم تا مشخص نباشه
0
1401/04/07
سوال کننده
منم یه کوووچولو شکمم سفت شده و خیلی خیلی کم ورم کرده انگار
انقد ذوق دارم هی دست میکشم روش 😍😂
انقد ذوق دارم هی دست میکشم روش 😍😂
0
1401/04/07
غزاله .....
انشاالله عزیزم 😍😍🙏🙏🙏
0
1401/04/07
سوال کننده
شما هفته تون از من جلوتره جفتتون
هرکدوم رفتین سونو بیاید حتما خبرای قشنگتونو بدین همینجا بهم😍😍😍
هرکدوم رفتین سونو بیاید حتما خبرای قشنگتونو بدین همینجا بهم😍😍😍
0
1401/04/07
غزاله .....
ای جونم من شکم دارم دست میکشم نمیدونم بچه هست یا چربی شکم😁😄😄😄😄
0
1401/04/07
سوال کننده
ایشالله دوتا نی نیه😍😂
0
1401/04/07
راحیل zzzzz
من که حتما شنبه میرم 😂😂😂
0
1401/04/07
سوال کننده
ایشالله بیای خبر خوب بدی بهمون😍😍😍
0
1401/04/07
راحیل zzzzz
ان شاالله 😘😘🌺🌺
0
1401/04/07
غزاله .....
انشاالله عزیزم من 25ام میرم سنواحتمالا
0
1401/04/07
غزاله .....
وای خدا چی میشد😄😄😄😍😍😍
0
1401/04/07
غزاله .....
عزیزم جتما خبرشو بزار واسمون😍😍😍
0
1401/04/07
سوال کننده
منم احتمالا همون حول و حوش برم
۸ هفته که پر شد
۸ هفته که پر شد
0
1401/04/07
راحیل zzzzz
ان شاالله حتما
0
1401/04/07
غزاله .....
اره به امید خدا بری و با خبرای خوب بیای😍😍😍😍😍
0
1401/04/07
راحیل zzzzz
من که صبر ندارم ۸هفته پر بشه 😂😂
0
1401/04/07
غزاله .....
مثل من همش دلم میخوائ برم ببینم واقعی حامله ام یانه
0
1401/04/07
سوال کننده
باهم ایشالله خبر خوب بدیم😍😍
0
1401/04/07
غزاله .....
انشاالله عزیزم😍😍😍😍😍
0
1401/04/07
سوال کننده
وای من هرروزش یه سال میگذره برام
همش میخوام ازش باخبر بشم
ساکش تشکیل شده ؟قلبش میزنه؟ سالمه؟
همش میخوام ازش باخبر بشم
ساکش تشکیل شده ؟قلبش میزنه؟ سالمه؟
0
1401/04/07
راحیل zzzzz
منم تا الآنم خیلی صبر کردم
0
1401/04/07
سوال کننده
من چون احتمال میدم لقاحمم دیر بوده باشه نمیخوام استرس وارد کنم به خودم
برم بگن تشکیل نشده و اینا...
برم بگن تشکیل نشده و اینا...
0
1401/04/07
راحیل zzzzz
من قبل پری بیبی مثبت شد فکر کنم لقا زود بوده
0
1401/04/07
سوال کننده
منم دو روز قبل پری هاله انداخت
اما من تخمک گذاریم خیلی دیره ۱۸ سیکلمه
اما من تخمک گذاریم خیلی دیره ۱۸ سیکلمه
0
1401/04/07
راحیل zzzzz
آها
0
1401/04/07
راحیل zzzzz
من تخمک گذاریم ۱۴سیکلمه
0
1401/04/07
راحیل zzzzz
کلا ۲۸روزس
0
1401/04/07
سوال کننده
سیکلت چندروزس؟
0
1401/04/07
سوال کننده
برای من ۳۰ روزس
0
1401/04/07
غزاله .....
من اصلا تا سه روز بعد از موعد نمیدونستم حاملم حتی بی بی هم نزده بودم سه روز که گذشت زدم همون موقع دو خط پررنگ افتاد بتا هم 1529بود نمیدونم لقاح زود بوده یادیر😞
0
1401/04/07
سوال کننده
بنظرم دیر نبوده برای تو غزاله
0
1401/04/07
shima2348 ❤
طبیعیه عزیزم تا آخر هفته ۷ کم کم خوب میشه
0
1401/04/08
پزشک اوما
سلام جان دلم
وقتتون بخیر 🌷
اگرچه چنین دردهایی میتوانند کاملا طبیعی و ناشی از فرآیند بزرگ شدن رحم باشند اما اگر تا بهحال هیچ سونوگرافی انجام نشده وقت آن رسیده است که سونوگرافی ابتدایی بارداری جهت تعیین محل ساک حاملگی را انجام دهید، ما در این سونوگرافی توقع دیدن جنین و قلب او را نداریم بنابراین هدف فقط تعیین محل ساک است ❤️
وقتتون بخیر 🌷
اگرچه چنین دردهایی میتوانند کاملا طبیعی و ناشی از فرآیند بزرگ شدن رحم باشند اما اگر تا بهحال هیچ سونوگرافی انجام نشده وقت آن رسیده است که سونوگرافی ابتدایی بارداری جهت تعیین محل ساک حاملگی را انجام دهید، ما در این سونوگرافی توقع دیدن جنین و قلب او را نداریم بنابراین هدف فقط تعیین محل ساک است ❤️
1
1401/04/08
غزاله .....
خداکنه
0
1401/04/08
سوال کننده
ممنون از پاسخت عزیزدلم
1
1401/04/08
سوال کننده
خیلی ممنون دکترجان 🌱💋
1
1401/04/08
پزشک اوما
خواهش میکنم مهربان جان💙💕💙
1
1401/04/08
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
0
1401/04/10
راحیل zzzzz
سلام کسی هست اینجا ؟
0
1401/04/10
غزاله .....
سلام عزیزم من هستم
0
1401/04/10
راحیل zzzzz
خوبی گلم
0
1401/04/10
راحیل zzzzz
راهی برا دندون درد سراغ نداری چند روزه اسیر شدم از درد
0
1401/04/10
غزاله .....
ممنون تو خوبی عزیزم
0
1401/04/10
غزاله .....
عزیزم شنیدم سیر له کنی داخل دندونت بزاری درد رو کم میکنه.و اب نمک رقیق هم قرقره کن یکم توی دهنت بمونه .قطره میخک هم فکر کنم خوبه بزنی به دندونت
0
1401/04/10
راحیل zzzzz
گفتم دندونم سوراخ نیست عصب کشی هم کردم احتمالا عفونت کرده
0
1401/04/10
غزاله .....
یه دکتر برو عزیزم بالاخره چیزی میده که ضرر نداشته باشه واست
0
1401/04/11
سوال کننده
راحیل رفتی سونو امروز؟
0
1401/04/11
راحیل zzzzz
سلام عزیزم آره
0
1401/04/11
راحیل zzzzz
همه چیز اوکی بود. قلبش هم تشکیل شده بود
0
1401/04/11
سوال کننده
عزیزززم تبریک میگم😍
خداروشکر
دقیق چندوقتته؟
خداروشکر
دقیق چندوقتته؟
0
1401/04/11
راحیل zzzzz
هفت هفته یک روز
0
1401/04/11
راحیل zzzzz
دو روز آمدم عقب
0
1401/04/11
سوال کننده
خداروشکر
خیالت راحت شد دیگه
خیالت راحت شد دیگه
0
1401/04/11
سوال کننده
طرق پریودی ۷هفته و ۳روزی؟
0
1401/04/11
راحیل zzzzz
آره واقعا ان شاالله تو هم زودتر بری خیالت راحت بشه
0
1401/04/11
راحیل zzzzz
آره
0
1401/04/11
سوال کننده
ان شاالله
دعام کن با تودلی قشنگت🤍
دعام کن با تودلی قشنگت🤍
0
1401/04/11
راحیل zzzzz
ان شاالله که دلت شاد میشه عزیزم نگران نباش عزیزم
0
1401/04/11
راحیل zzzzz
ولی بادام درختی مغزش خیس کن روزی یه مشت بخور
0
1401/04/11
راحیل zzzzz
پوستش هم جدا کن
0
1401/04/15
سوال کننده
سلام راحیل جون خوبی عزیزم
نینی چطوره؟
همه چی اوکیه؟
نینی چطوره؟
همه چی اوکیه؟
0
1401/05/05
راحیل zzzzz
سلام عزیزم قربونت تو خوبی
0
1401/05/05
راحیل zzzzz
فکر کنم خوب باشه
تا اینجا که اوکی بوده دیگه از این به بعد رو نمیدونم
تا اینجا که اوکی بوده دیگه از این به بعد رو نمیدونم
0
1401/05/05
راحیل zzzzz
فندوق خودت چطوره
0
1401/05/06
سوال کننده
منم خوبم عزیزدلم
فقط امروز یکم ترشح زرد مایل به سبز دارم و بو داره
خیلی ترسیدم.میگن عفونته
خیلی رعایت میکنم اما نمیدونم چرا اینجوری شده
فقط امروز یکم ترشح زرد مایل به سبز دارم و بو داره
خیلی ترسیدم.میگن عفونته
خیلی رعایت میکنم اما نمیدونم چرا اینجوری شده
0
1401/05/06
راحیل zzzzz
برو دکتر دارو میده بهت
0
1401/05/06
سوال کننده
تا یکشنبه نیست دکترم
دیر نمیشه اونموقع برم؟
دیر نمیشه اونموقع برم؟
0
1401/05/06
راحیل zzzzz
نه
0
1401/05/06
راحیل zzzzz
از دکتر اوما بپرس ببین چی میگه
0
1401/05/06
سوال کننده
مرسی عزیزم
کی میری برای ان تی ان شاالله؟
کی میری برای ان تی ان شاالله؟
0
1401/05/06
راحیل zzzzz
خواهش گلم من شنبه وقت دارم
0
1401/05/06
سوال کننده
عزیزم ان شاالله بسلامتی بری و بیای خبر خوب بدی بهمون
0
1401/05/06
سوال کننده
سونوی قلبت چقدر با پریودیت تفاوت داره؟
0
1401/05/06
راحیل zzzzz
دو روز
0
1401/05/06
راحیل zzzzz
ان شاالله سلامت باشی عزیزم
0
1401/05/06
سوال کننده
بسلامتی عزیزم♥️
0
1401/05/06
راحیل zzzzz
سلامت باشی گلم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




